Gå til innhold

[Wii] Super Smash Bros Brawl Friend codes

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å få til "With Anyone" matches rimelig kjapt (aldri mer en 1-2 min) og har bare merket nevneverdig lag en gang. Har ikke fått til noen friends matches enda da jeg ikke har hatt så mye tid i det siste, men regner da vel med at det vil være mindre lag da.

Lenke til kommentar

Litt sent å svare kanskje, men har tenkt å smurfe meg innpå om et kvarters tid :)

ser at en eller annen "Stig" er online. Kjipern at det ikke går å sende mld til hverandre på wifi, så om "Stig" vil legge meg til på msn er det bare til å sende en pm!

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Har joina gruppa til Stig, men det funker ikke? Blir disconnecta? Finner dere ikke! Bare seeking på gang... Hvem er det egentlig der i Stig-gruppa? Står at det er 2 som venter. Noen som ikke har lagt meg til?

Endret av Olav93
Lenke til kommentar

Flotte kamper, dere! Jeg skulle brukt PT mer, R.O.B er ikke så god til aerial fighting.

JEXT: Du sloss godt som vanlig, Lucario can be a bitch! Hehe. Med de aura-kulene (er det ikke det det er?) som du sender kan det være vanskelig å komme seg vekk etter en beating fra den andre spilleren. Kommer jeg i nærkamp med deg er du en utfordring!

Stig: Hmmmmmmm, taktikken din virker utrolig bra, de missilene og skuddene som fløy fra den ene kanten til den andre var vanskelig å takle i en heated battle. Da jeg prøvde flere ganger å få tatt deg litt rullet Samus vekk..! Det var KJEMPEIRRITERENDE! Hehe. Skulle gjerne sett deg gjort litt mer enn bare å stå og sende ting da, men men. Taktikk er taktikk..!

Endret av Olav93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...