Gå til innhold

[Wii] Super Smash Bros Brawl Friend codes


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det blei noko lag når du joinet oss Wildex (eg går ut frå at du var 3. mann?) Det lagga ikkje noko før du joina =s Har du opna porter/stoppa dls osv?

 

For folk som søker kamper kan det vere ein idè å få seg mIRC. Så logger du deg på serveren "quakenet" og går inn på kanalen #Smashnorge Vi er ikkje mange der enno, men om alle gjer dette vil det bli x-antall lettere å finne norsk match, i tillegg slepper vi all msn-tillegging osv :)

 

Ja, jeg har åpnet portene, jeg hadde ingenting annet koblet til nettverket(ingen PC, DS osv.) og jeg har 4Mbit linje. Jeg spillte en ganske så rask kamp rett før den med dere, og den lagga ikke så mye =/

Jeg kaller meg W999 på Brawl :p

Lenke til kommentar

Hmm..

 

Error Code: 86420

 

If you are getting error code 86420 only some of the time, chances are this is temporary and the issue will resolve itself. Due to the overwhelming popularity of Super Smash Bros. Brawl, everyone is wanting to play at once and we are seeing significant peak traffic loads.

 

If you are consistently getting error code 86420 and you are unable to make a connection with other players, the troubleshooting below may help resolve the issue. If the following troubleshooting doesn't help you, or you would like more specific assistance, please fill out our online form to provide us the details of your situation.

Link. Det har jo aldri skjedd før med meg, så må vere ein overbelastning ein stad eller noko..

Lenke til kommentar

Den erroren der får jeg stadig vekk. Er bare til å koble seg på wifi igjen(om man faller helt ut) og prøve til det går. Går som regel bra etter et par forsøk. En gang måtte jeg prøve 5 ganger før jeg fikk det til,riktignok.

 

Forresten Olav, du har jo fått ny friendcode.. Hva er den gamle? Eller nicket du brukte der? Sletter det så jeg kan adde deg igjen, har ikke plass til fler sjø.

Lenke til kommentar
Den erroren der får jeg stadig vekk. Er bare til å koble seg på wifi igjen(om man faller helt ut) og prøve til det går. Går som regel bra etter et par forsøk. En gang måtte jeg prøve 5 ganger før jeg fikk det til,riktignok.

 

Forresten Olav, du har jo fått ny friendcode.. Hva er den gamle? Eller nicket du brukte der? Sletter det så jeg kan adde deg igjen, har ikke plass til fler sjø.

 

Sorry, internett-problemer hjemme. Poster dette på skolen.

 

Ny fc fordi jeg har ny Wii. Bare kall meg Olav ;)

Lenke til kommentar

Argh, jeg hater button lag =( Hvor nærme må man være for få en kamp uten lag egentlig? =S Det er så plagsomt at den tror at jeg trykker Opp og så A, i stedet for Opp+A =S stor forskjell, og veldig ødeleggende -_-

 

Men men, morsomt alikevell :p

Litt plagsomt at Peach kan slå forbi Kirby sine slag =S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...