Gå til innhold

Komplett og mobil erfaring

Anbefalte innlegg

Hello, jeg holder på å se etter en ny mobil, og jeg ser at komplett stiller bilig på priser.

Jeg har også kjøpt fra dem før, så har gode erfaringer fra dem.

Men det jeg lurer på er hvordan er servicen på mobiler hos komplett?

Har lett litt rundt på forumet og andre steder, og det snakkes både positivt og negativt om dem, men mobiler nevnes ikke. (er godt mulig jeg har oversett noe da)

Men det jeg lurer på er om de har noe god service på mobiler.

Hvis ikke er det noen andre butikker som er biligere/bedre, og har en godt service apparat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg står for øyblikket mellom htc mobiler, TyTn II, Touch Cruise og S730, har skjekket prisguiden, og iforhold til komplett, så er det rundt 50-100 kroner å spare på å kjøpe de andre steder. Så står imellom de 3 telefonen. Prøver å finne den jeg får mest for pengene.

Lenke til kommentar

Har en anbefaling til deg. Kjøp telefonene med Supertalk abonemang hos Netcom med nytt mobil nr. Deretter betaler du fasteavgifter(129kr/mnd) i 12mnd og sier opp abonemanget etter 12mnd. Det bruker ofte å lønne seg, du slipper med andre ord å betale for hele mobilen med en gang. Men heller betale på avbetaling på en måte. Og moblen er selvfølgelig ikke operatørlåst pluss at du får spandert frakt som du sparer penger på! ;-)

HTC S730:

Komplettpris: 3395kr + frakt

Netcom supertalkPris: 1590kr

mndpris: 129kr x 12mnd = 1548kr

Totalpris: 3138kr ink frakt

HTC Touch Cruise P3650:

Komplettpris: 4495kr + frakt

Netcom supertalkPris: 2890kr

mndpris: 129 x 12mnd = 1548kr

Totalpris: 4438kr ink frakt

HTC TyTN II:

Komplettpris: 5390kr + frakt

Netcom supertalkPris: 3790kr

mndpris: 129kr x 12mnd = 1548kr

Totalpris: 5338kr ink frakt

Det som er kjekt med å kjøpe hos Netcom med supertalk med nytt nr er at du kjøper på en måte på avbetaling uten renter og gebyrer. Ganske smart etter min mening! ;-)

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Jeg ser iden din ja, men å kjøpe på avbetaling med abonnoment ser jeg ikke noe grunn i, for det første så minker da mobilen sin verdi, noe som vil være veldig kjipt hvis den blir stjålet ( og har forsikring, noe jeg har fan av å ha), eller man ender med å heve et kjøp, ( det skjer, nettopp gjort det) og da vil du ha kastet penger ut av vinduet i form for en abonnoment, som jeg personlig ihvertfall ikke trenger (pluss at abonnomentet var dyrt, de fleste jeg ringer til har annet en netcom)

Så abonnoment er ikke den løsningen jeg ser etter, da du hverken sparer penger, og du gir dem til en operatør, istedenfor "invester" dem i mobilen, uten å gå via andre folk. Jeg har pengen klare sånn sett, jeg trenger ikke noe lån eller noe (forbrukslån er jeg ikke fan av, da dette er noe av det dummeste lånet man kan inngå)

Og jeg sparer ikke mer en kanskje 50 kroner på å utsette å betale, man får ikke så mye rente på det beløpet at det er verdt det.

Men poenget med tråden var mer hvor god kundeservic har bedriftene, så hvis det er flere da som har ekstremt god erfaring fra netcoms kundeservice så er vi tilbake til mitt egentlig spørsmål.

Men ellers takk for tanken og iden

Endret av Gwanath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...