Joachim_F Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Heavy Rain er det neste spillet fra skaperne av heftige Fahrenheit, og her er ny informasjon om dette ambisiøse prosjektet. Les mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vist det blir samme sjanger som Fahrenheit så gleder jeg meg Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Med tidligere suksess tatt i betraktning, så ser jeg ikke bort fra at dette kan bli en ny stortittel. Store muligheter for at Sony har sikret seg et lite gullegg her. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Alle dere PS3 eiere kan glede dere. Forgjengeren var knall! Det blir sikkert mye FMV, og i slike spill er FMV nesten et must. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Fahrenheit var bra. Men likte bedre Omikron - The Nomad Soul, et spill de laget før Fahrenheit. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dette er det eneste spillet som frister for min del med tanke på PS3, men håper på en PC versjon på sikt. Elsket både Nomad soul og Fahrenheit, så tipper dette blir et bra spill også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Og som den nye trenden har vist tidligere blir PC-eiere luket ut. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Og som den nye trenden har vist tidligere blir PC-eiere luket ut. Jeg kan ikke se for meg at Quantic Dream kun skal slippe dette spillet på en plattform og tro det kan selge bra, det er nå tross alt et adventurespill med actionelementer. Forgjengeren (Fahrenheit) solgte egentlig ganske dårlig tatt i betraktning all den gode omtalen det fikk, og det spillet ble sluppet på 3 plattformer. Endret 12. mars 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gleder meg til å høre mer om dette spillet. Fahrenheit var ihvertfall knall! Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kan ikke se for meg at Quantic Dream kun skal slippe dette spillet på en plattform og tro det kan selge bra, det er nå tross alt et adventurespill med actionelementer. Forgjengeren (Fahrenheit) solgte egentlig ganske dårlig tatt i betraktning all den gode omtalen det fikk, og det spillet ble sluppet på 3 plattformer. Heavy Rain skal kun lanseres for PS3, og utgis av Sony. Det er vel ikke mer å lure på det. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kan ikke se for meg at Quantic Dream kun skal slippe dette spillet på en plattform og tro det kan selge bra, det er nå tross alt et adventurespill med actionelementer. Forgjengeren (Fahrenheit) solgte egentlig ganske dårlig tatt i betraktning all den gode omtalen det fikk, og det spillet ble sluppet på 3 plattformer. Heavy Rain skal kun lanseres for PS3, og utgis av Sony. Det er vel ikke mer å lure på det. Kan godt være sant dette, men det er allikevel et merkelig valg for et spill som er myntet for et nisjemarked og med betydelige utviklingskostnader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg