Vegard_Haug Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Genius Products skal gi ut kjelkespillet Line Rider for Wii, DS og PC. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Betale full pris for dette? Neppe. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror jeg holder meg til nettutgaven Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Bare ett problem.Man kan ikke forbedre perfeksjon. Etter perfeksjon finnes det ikke noe høyere. Prøver man å gjøre perfekt bedre gjør man det bare værre. Lenke til kommentar
inzerd Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Lurer på hvordan det her vil virke, men judas hva tenker de med? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 PLIIIIIS la oss se BLOD! LINERIDER: T3H SPLATTER EDITION!!!! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg visste ikke at Line Rider var et PC/konsoll-spill, trodde det var et flashspill (ja, jeg vet det er det også, men jeg trodde det var kun et flashspill, ikke noe man kunne kjøpe til PC/konsoll). Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kunne kanskje ha kjøpt det om det var billig, men er skeptisk til hvor mange som egentlig gidder å betale for det. Er litt nysgjerrig på historiemodusen og hvordan den skal virke, ettersom banene tydeligvis allerede er laget virker det ikke som man får så mye å gjøre, hvertfall ikke om det tradisjonelle linerider konseptet skal gjelde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg