Sargent Fire Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har nå åpnet 340W psu-en min, men finnner ingen sikring. hvor er den? samme problem som i Denne tråden Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 fant et bilde fra en annen post: PS: Utrolig hva man kan finne viss en GIDDER å gjøre et bilde søk på google? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Slik ser ikke min strømforsyning ut innenfra, jeg har en 340W Chieftec PSU. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Slik ser ikke min strømforsyning ut innenfra,jeg har en 340W Chieftec PSU. nei, ikke akkurat slik, men der ser du i allefall hva du skal lete etter... desuten, om du ikke en gang vet hvor sikringen er, burde du kanskje holde deg unna (for sikkerhets skyld mener jeg)? tar du på feil sted inni der risikerer du å få ganske så kraftig støt (fra 0-230V, kommer litt an på kondensatorene), og ja, selv om du har tatt ut kontakten er det fremdeles strøm igjen i kondensatorene. men om du fremdeles vil prøve å finne den kan du se etter om den sitter under på en liten print-plate (om det er noen) rett etter strøm intaket, det er der den pleier å sitte på de fleste nye PSU'ene. Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå