gehe_cheetah Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hei Jeg skal bruke PC-en til litt spilling og til å høre på musikk... Det er derfor viktig at det er optisk utgang på hovedkortet. Bestemt meg for Intel core 2 duo CPU og 2 gb ram. Dette er oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=66421. Er grafikkkortet greit? og vil GPU, HK og CPU sammarbeide godt eller burde jeg velge noe annet? vil det lønne seg å betale det ekstra det koster for å få PCIeX 2.0. Det skal ikke brukes til overklokking. Endret 12. mars 2008 av gehe_cheetah Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det oppsettet ser helt greit ut. Skjermkortet er blandt de beste. Det vil ikke vere noen ytelsesforskjell mellom PCI-E og PCI-E 2.0 enda men når enda raskere skjermkort kommer, da vil det vere forskjeller. De raskeste skjermkortene på markedet utnytter ikke PCI-E 1.1 fullt ut. PCI-E x16 har mulighet for 4GB/s overføringshastighet. PCI-E x16 2.0 har mulighet for 8GB/s. Dette er en enorm hastighet som jeg gjerne skulle hatt på internett Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ser no heilt grei ut den berre og kjøpe. Du kan no sjå litt her og viss det er noke intresant PC i deler - Intel og her Selvbygger Stasjonær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå