Joachim_F Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De første detaljene om rollespillet Alpha Protocol har dukket opp på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis de gjør dette riktig så kan det bli bra, men jeg lukter epic fail her... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis de gjør dette riktig så kan det bli bra, men jeg lukter epic fail her... Hvorfor epic fail? Det er foreløpig sparsomt av hva vi vet om spillet. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det virker bare litt middelmådig. (ut i fra det lille vi vet) Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det virker bare litt middelmådig. (ut i fra det lille vi vet) Eneste en kan si ut ifra det lille vi vet er jo om en liker konseptet eller ikke. Hvordan kvaliteten blir er jo umulig å vite. Men sett ut ifra kvaliteten på tidligere titler fra den kanten så tror jeg det blir bra. Jeg liker i hvert fall konseptet Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Slik jeg leser det, synes jeg det har stort potensial, men er litt tvilende om hvor bra det blir om det skal vere oppdrag å sånt så blir det sikkert mye du gjentar, noe lingnende wow eller andre mmorpg spill?? ikke vet jeg. Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er ingen som vet noenting, derfor kan man spekulere at det blir verdens feteste spill, med universets mest nyskapende plott. Ett actionspekket rpg som både fenger fantasien og tyner adrenalinkjertelen. Eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg