InToRv Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har et par Shure EC2 ørepropper, men har klart å miste de små silikon pluggene i størrelsen medium, som er de eneste som passer godt i ørene mine. Er det noen som kunne fortalt meg hvor man kan få tak i nye, uten å måtte kjøpe et nytt par? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Distributøren, http://www.benum.no, kan helt sikkert hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 De har enda ikke svart på mailen... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 De har enda ikke svart på mailen... Ring. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 sjekk cdon.com, kan være de har noe Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Har det skjedd noe? Skulle gjerne hatt noen nye propper selv. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 ebay har for et par dollar Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 eBay-selgeren idealsound har stort utvalg. Og sist men ikke minst, gratis frakt worldwide. Har handlet UE propper fra han selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå