MrLee Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Da er PS3 i hus. Men Sixaxisen reagerer ikke på noe når jeg skal sette den opp.. d.v.s. via USB kabelen kommer jeg ikke forbi "koble til USB og trykk PS knappen" bildet som er det første som møter deg når du starter den første gang... Det var heller ikke noen norsk/svensk/dansk/engelsk brukermanual, bare tysk/fransk/ital/spansk... Posen til Sixaxisen var ikke teipet...mulig jeg har fått en B-vare pakket som ny? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Det du skal gjøre er å koble til håndkontrolleren mot PS3en ved å bruke den medfølgende USB-kabelen, deretter trykker du på knappen merket med PS-logoen på håndkontrolleren, dvs knappen på midten av håndkontrolleren. Da skal det fungere. Angående bruksanvisninger/manueler: Kanskje butikken du kjøpte fra parallellimporterer? Tror f.eks. Elprice.no gjør det på denne måten, vet ikke hvordan Netshop gjør det f.eks. Det som følger med av sånt avhenger vel av hvilket land de har importert fra i såfall. Bruksanvisninger/manualer kan du finne på playstation.no i allefall. Du finner det under "håndbøker og mer" på denne nettadressen: http://no.playstation.com/help-support/ps3/ edit: omformulerte litt Endret 18. mars 2008 av Juke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Saken er den at jeg har fulgt veiledningen, (det du skriver Juke) til punkt og prikke. Kontrolleren er 101% død.. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Auda, det var ikke bra. Du kan jo evt prøve å resette håndkontrolleren hvis du ikke har prøvd det alt? Dette gjøres ved å stikke noe inn i det minste hullet på undersiden av den, dvs det lille hullet ved siden av skruehullet. Jeg tviler litt på at det vil hjelpe, men det er jo verdt et forsøkt i allefall. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du har da vel angrerett mann! Levèr den inn, få den fiksa eller få en splitter ny... Og bruksanvisninger SKAL være på Norsk om den er kjøpt i Norge, og ingenting skal være åpnet ( Om den ikke er brukt da, noe som den ikke skal være ). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Levere den inn er lettere sagt enn gjort til en nettbutikk dagen før påske, når jeg ville spille i påsken. En kompis av meg er innom og sixaxisen er bekreftet død, testet alt annet med annen kabel og kontroller og min kabel... fungerte fint. Var innom obs og kjøpte ny kontroller så den fungerte, skulle ha 2 uansett, men gøy å ha en å bruke mens den andre er til retur... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 BR-remote for film. Den er genialt enkel og fin, elsker den. Du trenger Uncharted!!! Og ekstra så er det kjekt med den lange ladeledningen, slik at hvis du skulle komme i situasjonen der du spiller 2 stk slipper den ene å sitte 1 m unna skjermen Og så har du lader til begge kontrollerne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Heh ja. Uncharted ja.. hmm får se, jeg liker som regel ikke slike spill tror jeg. Kjøpte Ninja Gaiden sigma, men vurderer å bytte det. The Simpsons game så i alle fall ut til å falle i smak Merkelig problem da, mest med receiveren min, ikke PS3, men den ville ikke ta 1m HDMI kabelen jeg prøvde. Ikke f. Selv ikke HDMI boksen fra lyse ville den ta signal fra. Men med 5M kabel fra clas ohlson, gikk alt som smurt... merkelig... Jaja, alt fungerer nå, utenom sixaxisen, men drit i, I'm off to play Tekken 5, må lære meg Lei igjen... nesten 9 år siden jeg sist spillte Tekken (3) hehe. Endret 19. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjøp Online så kan vi game Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Online hvafforno? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Tror han tenker på Tekken Online. Endret 19. mars 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Ah, hvor ellers skulle jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tenkte på hele Tekken 5 DR Online, har du kjøpt det kan du legge igjen PSN her så kan jeg legge deg til når jeg får slettet noen på lista Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Bare lurte på en ting,når du skal legge til venner,er det bare på ps3 hovedmenyen å gå på Add new friend? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hmm hva er det egentlig som er defekt med PS3'en din? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Sixaxisen som fulgte med tar ikke strøm :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå