MrLee Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) I annledning Netshop's ukestilbud på PS3 skal jeg endelig hoppe på toget og gå til anskaffelse av PS3. Jeg satser på en 40GB og en ekstra håndkontroller. HDMI kabel har jeg fra før. Hva annet bør jeg tenke på? edit: se siste post. Endret 18. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
nilsga Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 I annledning Netshop's ukestilbud på PS3 skal jeg endelig hoppe på toget og gå til anskaffelse av PS3. Jeg satser på en 40GB og en ekstra håndkontroller. HDMI kabel har jeg fra før. Hva annet bør jeg tenke på? Spill? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Bah, skal laste ned Tekken5 dark res (grunnen til at kontroller nr2 er viktig ) og warhawk Fra PSN, så jeg er good to go edit: pressisering sånn at ingen skal tro jeg driver med piratvirksomhet Endret 12. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva slags kontroller kjøper du når du kjøper ekstra håndkontroller? Vil anbefale deg å kjøpe Dualshock 3-utgaven av Sixaxis, enten fra utlandet (billigst) eller fra f.eks. zailor.no, slik at du får rumble i en rekke spill (ikke alle støtter rumble, spesielt blant de første PS3-spillene som kom ut). Utrolig heftig med rumble i enkelte spill i allefall, spesielt i spill som Motorstorm. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ville anbefalt å kjøpe en Blu-remote som du kan bruke når du skal se på film osv. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Skal du se mye film på den ville jeg anbefalt fjernkontrollen. Koster ikke mange kronasjene på Play.com. Edit Hansen: Bare for å gjenta det andre sier... Endret 12. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eventuelt en sånn stand til PS3 i tillegg, ligger en tråd om den ute allerede i tilfelle du ikke har sett. Den har neonbelysning og usb-porter bak, ganske najst. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg testet BR navigasjon på en kamerats PS3 og standardkontrolleren så ut til å fungere greit til det, evt. må det bli senere med fjernkontroll. PS3en min skal ligge i reolen, så stand trenger jeg ikke, men takk for tipset Dualshock ja.. det må vurderes.. hvordan er det med dette keyboardet som logitech kom med nylig? hva er det det er nyttig for? Må innrømemt at jeg jeg ikke helt har satt meg inn i mulighetene med PS3, skal i utgangspunktet spille og se BD filmer på den... Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Blu-kontroll? Kva er vitsen med det? Har massevis av Blu-ray-filmar, og vil seie at 50% av PS3-bruken min går med til å sjå film, og eg har endå ikkje sett behov for Blu-kontroll. Har du TV forresten? Viss ikkje, so ville eg kjøpt meg ein TV (eller projektor) viss du ikkje har det:grin: Men frå spøk til alvor: Minnestikke! Etter at PS3'en blei ein Div-X-spelar, so er det so vannvittig greit å berre bruke minnestikka mi til å overføre til dømes tv-episodar (lovlege sjølvsagt;))til Playstation 3'en. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kunne også vært greit med en kjølevifte for å redusere tempraturen på din ps3. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Blu-kontroll? Kva er vitsen med det? Har massevis av Blu-ray-filmar, og vil seie at 50% av PS3-bruken min går med til å sjå film, og eg har endå ikkje sett behov for Blu-kontroll. Har du TV forresten? Viss ikkje, so ville eg kjøpt meg ein TV (eller projektor) viss du ikkje har det:grin: Men frå spøk til alvor: Minnestikke! Etter at PS3'en blei ein Div-X-spelar, so er det so vannvittig greit å berre bruke minnestikka mi til å overføre til dømes tv-episodar (lovlege sjølvsagt;))til Playstation 3'en. TV: Samsung Le40M86, så den er i boks Jeg har filserver og planlegger gigabit tilkobling via cat6 kabel, så det er også i boks PeaceOwner: kjølevifte?? Ser ikke helt poenget? Endret 12. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du trenger ikke kjølevifte hvis ikke den skal stå et trangt sted. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kunne også vært greit med en kjølevifte for å redusere tempraturen på din ps3. Hvorfor? PS3 fungerer jo perfekt i den tilstanden den kommer i... Du trenger Uncharted! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Kunne også vært greit med en kjølevifte for å redusere tempraturen på din ps3. Hvorfor? PS3 fungerer jo perfekt i den tilstanden den kommer i... Du trenger Uncharted! Min står nemlig i en trang hylle med liten plass og får ikke mye luft Derfor har jeg kjølevifte for at ps3'en ikke skal bli for varm. Uncharted er jeg helt enig i!!!!!! Endret 12. mars 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
artaz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vet noen om den ekstra viften bråker mye og enda mer viktig, forhindrer den ps3'en i å gå i jetmode? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De ekstra viftene som tredjeparts-produsenter lager for PS3 er like ubrukelig som vannkjøling for mobiltelefoner. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva slags kontroller kjøper du når du kjøper ekstra håndkontroller? Vil anbefale deg å kjøpe Dualshock 3-utgaven av Sixaxis, enten fra utlandet (billigst) eller fra f.eks. zailor.no, slik at du får rumble i en rekke spill (ikke alle støtter rumble, spesielt blant de første PS3-spillene som kom ut). Utrolig heftig med rumble i enkelte spill i allefall, spesielt i spill som Motorstorm. Skjønner ikke hvorfor rumble er så stort jeg... Det rister liksom bare i stikka og sluker vell bare batteri. Syns ikke spillfølelsen blir veldig stor av at det dirrer i stikka. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Javel, da var Ps3 bestillt. Kjøpte ingenting ekstra for øyeblikket. Switch til Gbit ethernet kjøpes lokalt om trengs (har også trådløst men jeg liker ikke de mulige sikkerhetshullene der der), harddisk kjøpes senere om nødvendig Kontroller kjøpes på annen butikk uansett, så det kan også vente (har en kompis som har PS3 også som sikkert drar med kontrollen evt...) HDMI kabel har jeg. ekstra vifter trenger jeg ikke og spill starter jeg med på PSN først... Da skulle jeg være sikret edit: ang spill, er heavenly sword å anbefale? Edit2: plan for spill: Tekken Dark resurrection Ninja Gaiden Sigma ... Endret 13. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vis du skal spille online vil jeg anbefale deg og kjøpe headset og mic Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er micken som man får med når man kjøper Warhawk i butikk bra?? Noen tips i såfall, siden jeg nemlig tenkt å skaffe meg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå