Brugle Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 De fleste har idag et lite icon ved siden av URL`en sin sånn som f.eks www.hw.no Det jeg lurer på er hva skal filen hete hvor skal den ligge og hvor stort skal det bildet være? Og om det finnes noen spesial programmer som lager det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
V1sual Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvis du mener avatar (bilde til høyre hver gang du poster) så er det ikke noen spesiel størelse du må ha. Gå på profil og skriv inn url til der bildet ligger. Å ha url på bildet, vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 favicon.ico Kan lages med diverse freeware. Søk etter favicon på google så finn du nok noko. <head> . . <link rel='shortcut icon' href='favicon.ico'> </head> Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Man må ha siden lagret i favorittene sine, ellers så går det ikke... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Man må ha siden lagret i favorittene sine, ellers så går det ikke... Litt avhenging av kva slags nettlesar ein brukar... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har problemet at disse ikonene forsvinner fra favoritt-lista når jeg restarter maskinen eller nettleseren. Hvordan får jeg den til å huske ikonene ? PS. Jeg bruker IE 6.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå