Gå til innhold

Samsung SBH-500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt.
Linken til forumet fungerte ikke...

Det eneste vi har å utsette på designen er at hodesettet ikke kan bruke vanlige Samsung-ladere.
Hvilken laderplugg er det i så fall snakk om?

Vi prøvde å koble sammen SBH-500 med to forskjellige telefoner
Hvordan fungerer headsettet med telefoner fra andre produsenter?

Har SBH-500 det irriterende blålyset absolutt alle A2DP-headsett er utstyrt med, og kan man i så fall skru det av?

Lenke til kommentar

Ahh har lenge vært på utkikk etter det perfekte A2DP hodesettet med nakkebøyle, og trodde jeg hadde funnet det helt til jeg så

SBH-500 veier 150 gram

Takk for meg. 150 gram hengende på ørene i timevis er for mye uansett hvor ergonomisk det er designet. 100 gram med Jabra BT620s var ille nok.

Synd. For dette så virkelig bra ut ellers.

Edit: Ser flere andre kilder oppgir 85 gram. Hva er rett? Hvis det er 85 gram blir dette mitt neste headset.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
Ser flere andre kilder oppgir 85 gram. Hva er rett? Hvis det er 85 gram blir dette mitt neste headset.
Hva? Som du sier er BT620s med 100g for tungt, og mitt andre A2DP-headsett er med 50g for lett/uten samme kvalitetsfølelsen (lav vekt er dog bare en liten faktor da det har flere større feil) så et lovende headsett som vektmessig kommer midt imellom de to frister...

Hvis det er 85 gram blir dette mitt neste headset.
Fint om du kan komme med en kommentar på hvordan headsettet fungerer med en S60-telefon. :) Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...