Tnt2 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 når jeg skal installere spill i xp får jeg følgende meldinger: Component transfer error CRC sirkulerende overflødighetskontroll eller IU feil oppstod hva er dette for noe??? ps. jeg er inlogget som admin (i windows, IKKE hardware.no) :wink: det er 3 forskjellige spill som ikke funker Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 når jeg skal installere spill i xp får jeg følgende meldinger: Component transfer error CRC sirkulerende overflødighetskontroll eller IU feil oppstod hva er dette for noe??? ps. jeg er inlogget som admin tror ikke det er så mange som gidder å hjelpe deg når du lager en så useriøs topic. desuten er du IKKE logget inn som admin, da hadde du vært vist med sort skrift, så ikke jug! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Pirat? virker slik ja, det kan virke som det er en cd som har blitt brent på høyere hastighet en det den er egnet for. dette problemet oppstår som regel bare på brente cd'er, eller veldig ripete/slitte cd'er... 1) _kjøp_ spillet! 2) har du kjøpt det (lite trolig), så lær det å ta vare på ting. edit: beklager at jeg er noe sur i dag, ikke alt som har gått helt etter planen... :oops: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 når jeg skal installere spill i xp får jeg følgende meldinger: Component transfer error CRC sirkulerende overflødighetskontroll eller IU feil oppstod hva er dette for noe??? ps. jeg er inlogget som admin tror ikke det er så mange som gidder å hjelpe deg når du lager en så useriøs topic. desuten er du IKKE logget inn som admin, da hadde du vært vist med sort skrift, så ikke jug! tror han mente at han var logget inn som admin i windows. Men det er meget godt poeng at overskriften ødelegger endel av muligheten for å få seriøse svar. Jeg endret overskriften, men til deg som lagde denne posten; vær litt mer spesifikk neste gang du lager en post. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 tror han mente at han var logget inn som admin i windows. Men det er meget godt poeng at overskriften ødelegger endel av muligheten for å få seriøse svar. i såfall beklager jeg. trodde du mente at du var logget på som admin her på hw, sorry! :oops: Lenke til kommentar
Tnt2 Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 tror han mente at han var logget inn som admin i windows. Men det er meget godt poeng at overskriften ødelegger endel av muligheten for å få seriøse svar. i såfall beklager jeg. trodde du mente at du var logget på som admin her på hw, sorry! :oops: Topic'en lagde jeg i ren fustrasjon og ja jeg mente admin i windows, da dette er et problem som ofte oppstår ved begrenset tilgang Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du har fortsatt ikke svart på om disse spillene er pirat eller lovlige? og hvilken brennehastighet de er brent på-- Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det kan være et så bagatell messig problem som at de rett å slett har riper eller andre skader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå