Gå til innhold

Muligens driverproblemer, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Hei, opplever veldig dårlig ytelse i Crysis og colin mcrae DIRT for tiden.. jeg tror det muligens skyldes driver problemer, eller utgåtte/gamle drivere.

Har prøvd og laste ned de "nyeste" driverene på nvidia.com osv, men ingenting ser ut til og virke på det. Og når jeg søker på nettet er det alt fra 169.44 til mindre tall som 29-40.. og jeg er veldig usikker på om den 44 versjonen er den nyeste. noe nvidia siden ikke viser meg.

Så ja, om noen har mye peiling på drivere, så hadde jeg satt pris på om noen kunne hjelpet meg:) Bruker winxp 64 bit, og systemet står under i signatur:)

siste ting, hører noen sier jeg bør sette sli broadcast aperture til auto, men jeg kan ikke se den i bios, hmm hva kan det være godt for?

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først. gå inn på guru3d.com. last ned 174.12 driverene. er beta men er de beste for crysis. så last ned driver cleaner. unn innstaller driverene, start opp i save mode. rens med driver cleaner. start opp vanlig, innstaller 174.12. restart. se om det hjelper. har du innsallert patch 1.2 til crysis forresten ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...