U Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg ønsker å kjøpe meg en ny bærbar PC som primært skal brukes til bildebehandling (Lightroom og Photoshop), og ellers vanlig bruk som surfing, tekstbehandling etc. Mulighet for tilkobling av en STOR ekstra skjerm er et must (evt via dockingstasjon). Jeg ønker dessuten at skjermen på den bærbare maskinen skal være matt, da dette gjør det lettere å få gjort en skikkelig kalibrering. Jeg har i dag en HP bærbar PC (NC6320), og er på mange måter fornøyd med den. Den skal imidlertid leveres inn til nåværende arbeidsgiver når jeg går over i ny jobb 1. april. PC-en har fungert greit, men støynivået irriterer meg. Jeg vil derfor vektlegge å finne tak i en PC som ikke bråker så fælt. Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å gå for en skjerm på 15 tommer, gjerne med widescreen. Jeg ser også for meg at det er en fordel med høyest mulig oppløsning. Har kikket en god del rundt på nettet, men har ikke helt funnet noe som passer mine behov. Håper derfor på noen gode råd og tips herfra. Prisramme: +-15.000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå