V5R1X Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har fått en forespørsel om eventuelt jobboppdrag hos Xtra personell, og jeg har bedt dem om å fortelle meg mer. Derfor lurte jeg bare på hvilke erfaringer dere, som har fått jobb gjennom disse, har gjort dere? Ikke rosemal; kom med den minste negative ting dere kan komme på da det nettopp er slike man vil bli obs på Takk! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 jeg har aldri jobbet der selv, men det er mange jeg jobber med som er ansatt i Xtra, ca 15-20 stk tror jeg. har snakket med dem tidligere ang hva de syntes om Xtra, og jeg har faktisk ikke hørt noe negativt om dem. så jeg tror det er ganske greit jeg... Lenke til kommentar
Theia Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg jobbet på et arkiv via Xtra. Kan bare si gode ting om dem som arbeidsgivere. Jeg var så uheldig å havne på sykehus med gallestein etter kun en uke på jobb, men da fulgte de meg godt opp og gjorde det mye lettere å være syk. Da var det verre med arkivet der jeg jobbet, som ga meg en uke å komme meg tilbake på jobb etter å ha fjærna galleblæra. Det gikk, men det var tungt i starten. Som sagt, bare gode ting å si om Xtra som arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har hatt med Xtra personell Oslo å gjere, og var då veldig fornøyd med både prosess og oppfølging då eg var i oppdrag for dei (2005-2006). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå