Lockslay Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei har tenkt å sette opp en nett side for Wow-guilden min, og har tenkt å bruke wordpress. men da jeg har fulgt innstalasjons guiden til punt å prikke støter jeg på et problem: Etter at punktet "upload files" til ftp-servern min for så å gå på nettsia og følge mer får jeg denne feil meldingen: Warning: main(/home/www/hydrogenium.100webspace.net/wp-includes /wp-includes/compat.php): ): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/hydrogenium.100webspace.net/wp-settings.php on line 118 Warning: main(/home/www/hydrogenium.100webspace.net/wp-includes /wp-includes/compat.php): ): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/hydrogenium.100webspace.net/wp-settings.php on line 118 Fatal error: main(): Failed opening required '/home/www/hydrogenium.100webspace.net/wp-includes /wp-includes/compat.php): ' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/www/hydrogenium.100webspace.net/wp-settings.php on line 118 Er helt fersk, og dette ser litt greskt ut for meg. Noen som kan hjelep?:-) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det pekes til en fil som ikke finnes. Har du sett hva som står i "wp-settings.php" på linje 118 og rundt der? Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 ja, der står det: require (ABSPATH . WPINC . ' /wp-includes/compat.php): '); require (ABSPATH . WPINC . '/functions.php'); Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 er 100webspace.net hosten din ? Er du sikker på at du har fått lastet opp alle filene ? Det du kun trenger å gjøre for å installere wordpress er å laste opp alle filene også kjøre installeringen så er du ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå