thomassim Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sett litt på div sportsfilter til bilen nå, og har funnet ut at torshov og biltema er klart billigst.. På biltema koster de 159kr, mens på torshov koster de 299 og 349kr.. Så da er spørsmålet: Er det egentlig noe forskjell på filtrene solgt hos biltema og de som blir solgt hos torshov? Vil bruke minst mulig penger på dette, så hvis de på biltema er like brukbare som de på torshov så er det jo ikke noe å lure på.. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vet ikke forskjellen, på de to. Legg heller en slant mer i det og kjøp K&N, Twister, Green, etc, de kvalitetsmerker som finnes. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 var på biltema og snakka med en som jobba der, han hadde det filteret til 159kr i sin ibiza.. så når vi var ute og kikka på bilen min viste han hvordan han hadde kobla det opp(han hadde seat ibiza 97mod, og jeg har cordoba 97mod.. identiske motorer så fikk se hvordan jeg skulle koble den opp) og da fikk jeg høre hvordan motoren lød med den.. og den lagde en ganske pen og dyp lyd.. han hadde hatt den i 1 års tid tror jeg.. så gidder ikke betale 1000-1200 for et green filter når jeg kan få få helt grei kvalitet med 3 års garanti for 160kr Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Biltema filter holder lenge til din bil Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Biltema filter holder lenge til din bil Nemlig.. hadde 0 planer om å bruke mer enn 300kr på det.. skal ha det mest pga at det ser litt bedre ut, og fordi bilen får en litt grommere lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå