cruelphotography Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er relativt fornøyd med posering og belysning her Så tenkte jeg skulle prøve det på akam her en tur. Forslag / Kritkk på redigering er jeg også ganske så mottakelig for her. Prøver å presse tonene litt i bildene, og det blir ofte litt for mye Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 gah, reziser til hjemmesida mi så blir slik size overalt, se om jeg orker å gjøre det imorgen så mange torrents på nå at det ville nok tatt med ca 5 timer å forandre size atm. ellers da julie, how goes? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ånæi.. du har gjort henne om til plast.. jk.. ser hvor du vil hen.. liker hvor drastisk du har gått til verkst her.. Posseringen er bra.. liker hvordan hu utrykker seg med den munnen.. - Liker ikke haloen du har laget rundt henne.. det ser uryddig ut.. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sier meg enig med ting som allerede er sagt! Det bildet der hadde gjort seg bedre med en "naturbakgrunn" i stedet for den grå/hvite kjedelige bakgrunnen. Selv om kontrasten i bildet virker positivt med at det er grått rundt henne, så lyser ho opp bildet! Flott modell du har fått deg! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Litt mye lys på venstre skulder? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Tja, er ikke noe stort mere der enn ansiktet, er en sb800 som er lyset forfra, og den er plasser veeeldig høyt opp, så i teorien burde ansiktet være den lyseste plassen i dette bildet. Kunne sikkert fjerna haloen, men usikker på om jeg vil? Oo Skal få en stk med litt mindre halo, om jeg får til det (kommer av shadw/highlight bruken, som også gir mye av looken jeg får i stoffet) så skal se om jeg får maska den vekk litt, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå