Tord93 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (Alt sammen er fra komplett...) Vista 64bit vil koste noe rundt 5000kr (med OS'et blir det fra 20 000 til 25 000 eller mindre hvis du ikke velger alle delene jeg har funnet) man kjøper jo strent tatt oem install av os når man kjøper ny data og bygger selv da Tenkte ikke på OEM versjonen.. Glemte den Vet ikke åssen den er selv heller. Lenke til kommentar
Rock666 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Er det noe forskjell mellom OEM versjonen og vanlig? Lenke til kommentar
Dubidub Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er det noe forskjell mellom OEM versjonen og vanlig? Funksjonaliteten er den samme, men OEM-lisensen kan ikke flyttes til annen maskin. Siden den er under halve prisen, så gjør sannsynligvis ikke det noe. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg støtter kjetil_hp's forslag med HD3870X2 istedet for nvidia GX2 eller GTX eller hva det enn skulle blitt. HD3870X2 gir mest for pengene av toppskjiktet! Og da er det naturlig å kjøpe et HK som passer til CrossFire... X38\48 brikkesett passer bra til dette! PCIex2.0 er kanskje også viktig å få med seg for fremtidige tanker! Endret 25. mars 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg støtter kjetil_hp's forslag med HD3870X2 istedet for nvidia GX2 eller GTX eller hva det enn skulle blitt. HD3870X2 gir mest for pengene av toppskjiktet! Og da er det naturlig å kjøpe et HK som passer til CrossFire... X38\48 brikkesett passer bra til dette! PCIex2.0 er kanskje også viktig å få med seg for fremtidige tanker! PCI-E 2.0 har vel ikke stort å si. Det skal nok uansett gå en god stund før det blir en stor flaskehals. Er jo helt i nyere tider at PCI-e 8x blir en flaskehals, så en to generasjoner til så vil nok PCI-e 2.0 være hakket mer lønnsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå