manet44 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vurderer å ha pcen på om natten, kan dette være farlig med tanke på ståling? Jeg sitter på trådløst nettverk, og senga mi er akkuratt mellom pcen og trådløs-routeren. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jepp, YOU WILL DIE. Neida, det er studier som viser begge deler, at mikrobølger kan forårsake alt mulig osv. For min del tenker jeg ikke så mye over det, og jeg er stort sett omgitt av mikrobølger 24/7. Men hvis du er så redd for WLAN signalene så er det jo bare å strekke tråd kabel. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nå er ikke jeg kjærnefysiker eller strålingsekspert. Men tror ikke de hadde solgt det om det var farlig.. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som sagt meget sansynlig at du ikke vil bli selvlysende. Men vist enhetene står så nært er det bare å trekke en kabel. Så kan du deaktivere WLAN på natta. Får nok stråling uansett. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Som sagt meget sansynlig at du ikke vil bli selvlysende. Men vist enhetene står så nært er det bare å trekke en kabel. Så kan du deaktivere WLAN på natta. Får nok stråling uansett. Ja, problemet med kabel er bare at jeg bor ute i garasjen.. Så det blir jo en dagsjobb å legge kabel ut der Lenke til kommentar
larswey Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg sitter med 2 trådløse routere 2 meter fra senga + en laptop på wlan som ligger i senga, har ikke merka noe hittil annet en at jeg har blitt høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå