Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jeg skrev sikkerhetskoden på bankkortet feil ved bestilling fra nettbutikk i utlandet

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bestilte noen varer fra USA og england. Og noen dager etterpå merket kom jeg på at jeg har skrevet feil security code. Jeg betalte med visa kort. Det jeg trodde var security coden var der det står kontrollnr, altså:

Kontrollnr:(tre bokstaver) (tre sifre)

Jeg skrev inn de tre sifrene. Og nå seinere fikk jeg vite at dette ikke var security code. Og når jeg sjekker statusen på varene står det shipped, og paid and shipped. Hvordan kan jeg den ene varen være paid når jeg skrev feil security code? Og når det står shipped på den andre, betyr det at alt har gått bra? Kan de tro at jeg prøver å svindle de???

Takker for svar

Endret av Turbotroll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med selger, forklar problemet ditt, og få dem til å sjekke at betalingen har gått gjennom. Det vil i alle fall vise at du har ønske om å gjøre opp for deg dersom noe er galt med betalingen.

Du skriver at du har bestilt fra både USA og England, og at pakkene har forskjellig status. Hvis dette er to separate nettbutikker er det jo ikke sikkert de bruker samme begreper, med andre ord kan "shipped" tilsvare "paid and shipped".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...