Closed Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Da var det klart for at Bioshock 2 er under utvikling. Ken Levine vil være med på utviklingen i Bishock 2 universet. BioShock 2 is set for release in Q4 of Take-Two's fiscal year 2009. That would be around October '09. Bioshock 2 (IGN) Endret 11. mars 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Flott:D Dette ser eg fram til. Får se til å bli ferdig med Bioshock da, har jo gooood tid. Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 gleder meg som f en. bioshock var de beste singel player spillet i 2007 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 har akkurat kjøpt bioshock for ikke så lenge siden har god tid for å bli ferdig med det da Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har MS åpnet pengesekken igjen for å få det PC/360 eksklusivt, eller er mister Levine bare motstander av PS3? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 tror det er Levine, mener å ha lest en artikkel tidligere om at han syns 360 var eneste konsollen som kunne "pull it off" når det gjelder bioshock Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kom ikke som en bombe dette akkurat Jeg har vist lenge det skal komme en oppfølger Bra jeg har en maskin som jeg kan spille Bioshock 2 på istede for å kjøpe meg en ny maskin for ca 9000kr Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De bør jo gi dette ut på PS3 også. Håper det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De bør jo gi dette ut på PS3 også. Håper det skjer. Enig. Vi fikk jo tross alt gta ;] Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Neida Bioshock er 360 ikke PS3 mohaha, ser sykt fram til dette spillet. Bioshock er et av de få FPS spillene jeg har likt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De bør jo gi dette ut på PS3 også. Håper det skjer. Enig. Vi fikk jo tross alt gta ;] Har ingenting med det å gjøre. Eksklusivitet er noe herk i mine øyne. Gode spill bør nytes uavhengig av hvilke man konsoll man velger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 For meg har det mye å si. Vet det ikke har noen sammenhenger. Jeg liker når spill kommer til flere konsoller ;p Slipper krangler osv. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Klarer ikke helt å unngå å humre i skjegget når så gode titler blir 360-eksklusivt. Jeg er ond, jeg vet det. Men PS3 får Heavy Rain! Hvorfor har ikke gamer.no skrevet om dette ennå, forresten? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hadde jeg abre turt å spille meg igjennom BioShock (1), så kanskje.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skal ikke kjøpes Likte ikke Bioshock Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skal ikke kjøpes Likte ikke Bioshock Jøss, det var da spesielt. Kan du komme med litt mer infor om hvorfor du ikke likte BioShock? Det er jo et spill både anmeldere og spillere har lovprist for å være innovativt, nydelig designet og ha glimrende historiefortelling. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Må først fullføre eneren. Men skal bli godt med en like flott spill som BioShock. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Først syntes jeg var det var litt dyster og nifs stemning, og det var jo kult, men så gikk jeg lei av å hacke. Jeg prøvde spillet litt igjen, og fant ut at jeg kunne kjøpe meg fri fra hackinga. dessverre var det en fandenivoldsk alarm som gikk hvert andre minutt og sendte en del flyvende maskingeværroboter på meg. Pengene og kulene ble fort brukt opp på dette. Anmeldere har sagt at det moralske dilemmaet om man skal redde lillesøstre eller ta ADAM fra dem, er ganske fantastisk. På meg gjorde ikke det så mye inntrykk. Jeg driter vel i om muterte småjenter i en undervannsverden får leve eller ikke. Også hadde han som skulle hjelpe meg fram slitsom stemme. Der har du begrunnelse, Skyttt Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis Bioshock 2 kommer som en prequel som det er snakk om, vil det bli konge! Enern er det beste spillet til XBOX 360. Håper vel egentlig at det ikke kommer til PS3, XBOX og PC trenger noen knall titler for seg selv;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå