Gå til innhold

xbox opp mot pcskjerm

peik79

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger litt hjelp..

Lånte en projektor her om dagen,for å spille på min kjære xbox... koblet til med VGA HD AV kabel og satte oppløsningen til 1900x1200 (noe i den duren) og glemte å sette den tilbake til oppløsningen jeg vanligvis bruker på pcskjermen ... når jeg nå kobler xboxen til pcskjermen støtter den ikke 1900x1200 oppløsningen.. (svart skjerm) noen som kan hjelpe meg å

komme tilbake til en oppløsning som skjermen støtter??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold inne begge triggerne + Y når du starter xboxen. Har du gjort det riktig vil boxen starte på nytt og oppløsningen vil være satt tilbake til 640x480. :)

1. Reset the resolution of the console to 640x480. To do this, start the console, hold both triggers, and then press and hold the Y button as the console starts. For more information about how to reset your display settings, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base:

911059 (http://support.microsoft.com/kb/911059/) Xbox 360: How to reset the display settings to the default settings

2. If this resolves the issue and you receive a picture on the display, you can continue to use the 640x480 resolution. Or you can try to use a higher resolution setting. If this does not resolve the issue, continue to the next step.

3. Disconnect the VGA HD cable from the display, and then remove the console power cord from the power outlet.

4. Wait five seconds.

5. Reconnect the console power cord to the power outlet, and then turn on the console.

6. Reconnect the VGA HD cable to the display. If this resolves the issue and you receive a picture on the display, you can continue to use the 640x480 resolution. Or you can try to use a higher resolution setting.

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Takker for innspill ,men jeg fikk det ikke til.. får heller vente til jeg kommer over en projektor med høy oppløsning.. og sette oppløsningen tilbake til det jeg ønsker..

uansett tusen takk for hjelpen :thumbup:

Endret av peik79
Lenke til kommentar

Lånte en projektor her om dagen,for å spille på min kjære xbox... koblet til med VGA HD AV kabel og satte oppløsningen til 1900x1200 (noe i den duren) og glemte å sette den tilbake til oppløsningen jeg vanligvis bruker på pcskjermen ... når jeg nå kobler xboxen til pcskjermen støtter den ikke 1900x1200 oppløsningen.. (svart skjerm) noen som kan hjelpe meg å

Hvis du dytter den lille knappen over til TV i stedet for HD vil du få lavere oppløsning og dermed kan du endre innstillingene.

Lenke til kommentar
Hvis du dytter den lille knappen over til TV i stedet for HD vil du få lavere oppløsning og dermed kan du endre innstillingene.

Det var det jeg også mener... jeg må vist sjekke dette når jeg kommer hjem fra skolen...

Lenke til kommentar

vga kabelen har ikke denne muligheten... kun composite.. Utrolig irriterende problem :)

Endret av peik79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...