MacBoy Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Pappa driver å importerer båter fra USA derfor tenkte jeg at ha kunne importere en for meg og da lurer jeg på hvilke båter som det er god kvalitet og som selges i usa. Jeg ser for meg at jeg vil kjøpe en daycruiser eller skjærgårdsjeep. Budsjettet mitt er vel maks 100 000 men helst billigere og det er vel mulig og fåen veldig god båt til en rimelig pengen nå som dollaren er så lav. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Da din far importerer fra USA selv går jeg ut i fra han har peiling på hva han kjøper? Han bør jo vite hva som er bra/mindre bra.. ? Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Prøv å få tak i en pent brukt bayliner! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 En jeg kjenner kjøpte bayliner fra USA.. cabincruiser tror jeg. Den lakk, overalt. Han mente det var fordi de ikke var laget for så mye regn (ja, i bergen). Han bare solgte båten, selvom alle vinduene var tettet med sikafleks.. Men så kan jeg ikke garantere at han har gjort jobben skikkelig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå