Gå til innhold

bestillt tur til danmark, men er ikke gammel nok til å dra

aklla

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestillt tur til danmark neste helg, lørdag til søndag, uten å egentlig tenke over aldersgrenser som evt. måtte være der.

Nå har jeg funnet ut at aldersgrensen er 23 år, og jeg er "bare" 22.

Siden jeg er 22 år er det en god stund siden jeg har tenkt på at jeg er for ung til noe, men nå viser det seg at jeg altså ikke har lov til å dra uten foresatte til danmark...

så det jeg lurte på var om hvor strenge de er på å sjekke ID`n til folk?

og hvis de sjekker ID`n, er det rett ut eller er det bare melding om å oppføre seg bra og ikke drikke for mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva selskap reiser du med? Eg reiste med DFDS Seaways til København i haust. Der hadde dei innført strenge krav sidan sist eg reiste med dei. No skulle dei sjekke legitimasjon og boarding card med alle som gjekk om bord i båten. Det var jo mange som ikkje hadde legitimasjon på ungane sine, so det vart ein del krangling såg eg.

Reiste med Color Line til Tyskland same året, og der skulle dei berre sjå boarding card...

Lenke til kommentar
Så lenge du oppfører deg ordentlig osv ved ombordstigning osv bør det ikke vøre noe problem å komme med. Vent også med alkohol til du kommer ombord,så du ikke lukter om du blir tatt ut til sjekk.

God Tur

skal kjøre dit da, så det blir lite alkohol på meg før jeg er poå båten.

og jeg oppfører meg alltid, er få som spør etter ID ellers, på polet og slikt...

kjøpte ikke akkurat de billigste rommene heller, håper det teller litt også :)

men, jeg er med en fyr på 26 år, kan ha funke som min foresatte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...