Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen min piper

Anbefalte innlegg

Heisann! Har montert en lilliput touchscreen på PC-en min, men for vert "touch" jeg tar, piper det i maskina og høyttalerne! Hva er grunnen til det? Hvordan får jeg det til å slutte?

Endret av kristom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! Har montert en lilliput touchscreen på PC-en min, men for vert "touch" jeg tar, piper det i maskina og høyttalerne! Hva er grunnen til det? Hvordan får jeg det til å slutte?

Er vel sånn det skal være? Trekk ut/ koble fra ldledningen såå fikser det seg vel?

Min erfaring med slike touch skjermer er at de skal pipe ved trykk, kan vel kobles fra under egenskaper på skjermen?

Lenke til kommentar

Vel det er jo godt mulig at skjermne er designet for å pipe ved berøring da. Når du bruekr det i en bil eller lignende udner "lite ideelle forhold" så kan det jo nemmelig være veldig praktisk å nettop høre at du faktisk har fått registrert et trykk på skjermen (av samme grunner osm at mobiler også også gir en svakt pip ved hvert tastetrykk).

Men, i så tilfelel kan du sikkert enten koble ut lyden rent fysisk eller velge det av i en setting på skjermen om du har en meny på den et sted (eller enda enklere, et volumhjul eller noe sånt på siden av skjermen som du kan skru helt ned).

Men om det er et "normalt" pip, eller noe som høres ut som en feil, og om det kommer fra PCen eller fra skjermen blir jo avgjørende for å diagnosere problemet - så begynn med å forklare oss detaljene rundt det.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...