Ccconker Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Vi nekter å levere inn rødspriten! Vi har ikke tengt å drikke den opp likevell vi.. hvis noen vil drikke den.. så værsågod å dø.. Selvfølgelig synes jeg at det er bra at noen har dødd pg.a. det.. (hvis det hørtes sånn ut) Kunne de ikke bare bestemt at det ikke er lov å drikke rødsprit, og at hvis du gjør det så gjør du det på eget ansvar eller noe sånt?! . Altså.. Beltema har sogt rødsprit med metanol i, og nå har noen drukket det, og dødd.. Hvis du fortsatt ikke sjønner hva dette handler om: [innlegg i VG] Endret 14. mars 2008 av Mats Støen Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Oisann! Enda en fjortis med radikale meninger som har rotet seg bort! Jeg syns det er veldig usympatisk og kynisk det du sier! Hva hvis en unge drikker det da? Fortjener den ungen å dø pga. det er ulovlig å drikke rødsprit? Jeg syns du bør vise litt mer sympati og respekt overfor de pårørende. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "GIFTIG" rødsprit. Hva blir det neste? Sunn malingfjerner?! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 HVA??? FORBYR DE RØDSPRIT!? J**** fascist sosialister! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg foreslår litt moderat befolkningskontroll nå som vi er i ferd med å overbefolke kloden vår. La oss fjerne samtlige advarselsmerkinger på produkter og forby barenesikring og barnelås på medisinbokser. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eller, Thinning of the herd som vi kaller det Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Man må selfølgelig sette det et utilgjengelig sted for barn! Det tror jeg ikke blir noe problim. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Var det bare meg som fatta 0 av denne tråden? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er ang. den saken fra biltema som har solgt rødsprit med 70% mentanol i.. så har noen alkiser drukket det og dødd. men ja, er ikke vits i å levere det tilbake om dere skal bruke det til det rødsprit skal brukes til.. Bare sørg for å ha det innelåst, det er mange der ute som faktisk stjeler det. Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 I programmey "etterlyst", så sa politiet forrige mandag noe sånt som at de "fraråder folk på det sterkeste å drikke rødsprit fra biltema".... Og jeg som hele livet mitt har gått i den trua at rødsprit ikke er laget for å drikkes..men men, vanlig rødsprit kan man bare helle nedpå altså. Så lenge man skygger unna den fra biltema. 1 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Rødsprit gir deg rus det, det er bare tilsatt brekningsmiddel for å få den som drikker det til å kaste opp. Mangler/fortrenger du evnen til å kaste opp funker det som all annen sprit. Heldigvis er det bare blåøyde FrP-fasistkapitalister som drikker rødsprit, kvantitet forran kvalitet! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er vel heller desperasjon fra alkoholikernes side som gjør at de drikker rødsprit. Har også hørt at de siler den gjennom en loff før den inntas. Det finnes folk som er så langt nede at de spiser skokrem for rus. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vel , det skal ikke være farlig og drikke rødspriten etter litt siling. Men når de derimot begynner og blande metanol og etanol så går det galt. Er alltid en i hver by og tettsted som drikker greia , husker en selv som ranglet rundt med rødspriten i hånden heletiden. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Etanol er vanlig sprit da.. det er vel derfor de drikker den. Metanol er ikke drikkbart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Slik media fremstiller det, virker det som man skal drikke rødspriten og Biltema er den store syndere. Er da mye annet man kan dø av som ikke er forbudt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men det er jo ikke ulovlig å drikke rødsprit er det? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er ikke bare fare når man bevisst misbruker rødsprit. Bruker man rødsprit til stormkjøkken osv. er det alltid en teoretisk fare å få dette i maten. Samme hvis man har med rødsprit i tursekken, så er det mange som pakker feil. Litt rødsprit på maten da, som man kanskje ikke oppdager før det er for sent, kan få fatale konsekvenser. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Oisann! Enda en fjortis med radikale meninger som har rotet seg bort! Jeg syns det er veldig usympatisk og kynisk det du sier! Hva hvis en unge drikker det da? Fortjener den ungen å dø pga. det er ulovlig å drikke rødsprit? Jeg syns du bør vise litt mer sympati og respekt overfor de pårørende. Jeg er da ikke intressert i å bruke mine skattepenger på en idiot som drikker rødsprit. Det er da for svarte ikke laget for å drikke. Og hvis du passer på å legge rødspriten og alt annet farlig på et forsvarlig sted, så får ikke unger tak i det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hahahaha ''bruke mine skattepenger'' .. Hvilke skattepenger bruker du av i denne sammenhengen? Og betaler du skatt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå