Velena Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Beklager dobbelposten, men jeg føler det er bedre enn å starte et nytt topic. Problemet med SendMessage er løst, men jeg har et mindre problem jeg sliter med: int aHandle; (...) private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { string theHandles = ProcessValidation.ListAllApplications(); string[] Splitting = theHandles.Split(new Char[] { ' ' }); for (aHandle = 0; aHandle < Splitting.Length; aHandle++) { listBox1.Items.Add(Splitting.[b][[/b]aHandle]); } } (...) square bracketen med fet skrift gir av en eller annen grunn feilmeldingen "Identifier expected". Håper virkelig noen kan si meg hvorfor dette skjer. Endret 22. mars 2008 av Velena Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ...fordi du har et punktum foran. fjern det. Lenke til kommentar
Velena Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Takker og bukker :!: , var helt overbevist om at punktumet skulle være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå