SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Fanken! Viste det måtte være svensker som lagde det drittet der. Argg kast de ut av landet. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ja... det går dårlig med svenskene for tida... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Holms er det mest hjernedaue crapet jeg noen gang har sett 5 min av. skal det drittet der være morsomt ? Jeg hadde ikke sett det om jeg så var 5 år Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Eneste jeg syns er dårligere enn Holms og Hotel Cæsar er Big Brother. (Robinson, Farmen, Idol ++ kommer der nedi de også). Når skal nordmenn lære seg å lage bra TV? Eneste brukenes som er norskprodusert er nyhetene men de begynner å tape seg de også (ligner mer og mer på se & hør). Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Eneste jeg syns er dårligere enn Holms og Hotel Cæsar er Big Brother. (Robinson, Farmen, Idol ++ kommer der nedi de også). Når skal nordmenn lære seg å lage bra TV? Eneste brukenes som er norskprodusert er nyhetene men de begynner å tape seg de også (ligner mer og mer på se & hør). I agree Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 (endret) [2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Torsdags klubben er jo norsk ^_^ og reality seriene er ikke norske.... eller..... ikke allle reality seriene er norske.... 71 grader nord er norsk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Torsdags klubben er jo norsk ^_^ Det finns jo alltid unntak Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg hater hun jenta som spiller i Holms, og programmet er heller ikke noe morsomt. Men, man trenger jo ikke å se på TV hele dagen, 2 timer i uka holder Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Eneste jeg syns er dårligere enn Holms og Hotel Cæsar er Big Brother. (Robinson, Farmen, Idol ++ kommer der nedi de også). Når skal nordmenn lære seg å lage bra TV? Eneste brukenes som er norskprodusert er nyhetene men de begynner å tape seg de også (ligner mer og mer på se & hør). I agree /Me 2 Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvordan i he|vette har programmet "Holms" i det heletatt fått sendingstid på TV2? blir bare stående å gape over at det virkelig går an å lage noe så dumt! Helt enig. De overspiller og snakker etter manus så det griner. Er jævlig dårlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det som er gay med Holms er at han som lager driten spiller en rolle selv i "kommedien" Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Han trodde kanskje folk fikk mer lyst til å se på det da? så forresten reklame i et blad om den "nye karakteren i holms" omg jeg fikk krampe. "Han er kjempe gal, kjempe crazy og er skilt og er rørlegger hohohooho og finner på masse crazy crazy sprell eller no" hahaha. ha.ha. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Holms er den største søppelserien som har hatt spilletid på norsk tv siden 7 søstre... leser rett av manus og jenta er en udugelig lobotomert fjortis fa3n som kun har fått jobben fordi faren er med å lage serien og hun kanke spille for 5 flate øre Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har til gode å se en god norsk serie. Alt er jo bare piss på TV2 og TVNorge for tiden. Har ikke giddet å se ferdig en hel episode av noen norsk serie siden 1998. Fatter ikke at så mange ser på TV2 og TVnorge. Det eneste som er verdt å se på TV for tiden på de norske kanalene er: -Nyheter av og til -Mediemenerne -Av og til noen gode dokumentarer, men ikke på TVN... -Ca 1 god film i måneden -Presidenten -Sopranos (men lenge til nye episoder) -Futurama -X-files (av gammel vane) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Norsk skuespill er tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå