aldrimerforum Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvordan i he|vette har programmet "Holms" i det heletatt fått sendingstid på TV2? blir bare stående å gape over at det virkelig går an å lage noe så dumt! Jeg kunne jo laget bedre show på direkten "freestyle"! Lenke til kommentar
dash Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 fordi noen synes det er artig, spes barn. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Norsk Nå begynner det endelig å komme noen gode norske filmer innimellom. Kanskje TV-seriene også blir bedre etterhvert. Mot i brøstet er vel eneste HITen jeg kommer på i farten (men orker ikke slite hjernen min med det nå) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 fordi noen synes det er artig, spes barn. tviler sterkt... Fordi dem er barn, har også de fleste barn litt sans for humor også da.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heldigvis har han idioten som har laget holms sluttet å lage Tv... JIPPPPPPIIIIII!!!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det er vel nå jeg bruker å gå inn med en amper post i en tråd og forklare trådoppretter hva jeg mener med sånne topicer. Signaturen min ffs! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja holms er noe dritt! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 det beste Norske tv-serie-skapere kommer opp med, er jo Holms og Hotel Cæsar og ja, begge suger KRAFTIG Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det er vel nå jeg bruker å gå inn med en amper post i en tråd og forklare trådoppretter hva jeg mener med sånne topicer. Signaturen min ffs! Den var jo postet i søppel da... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 det beste Norske tv-serie-skapere kommer opp med, er jo Holms og Hotel Cæsar og ja, begge suger KRAFTIG Hotel CÆÆsar er laget av svensker da .. sorry.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hotel cæsar suger ikke..... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hotel cæsar suger ikke..... du kødder? :-? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hotel CÆÆsar er laget av svensker da .. sorry.. hmm.. ok.. men det suger likevel 8) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hotel cæsar suger ikke..... du kødder? :-? Nope :wink: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har selv hatt en post om Hotel Cæsar for en tid tilbake. Kanskje på tide å grave den frem igjen? :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 er ingen stor tilhenger av Holms, men jeg beundrer Tore Ryen (eller hva han nå heter) han har laget manus til Mot i brystet, Karl & co og tilslutt Holms. Hvordan greier han det sier jeg bare.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Brød og sirkus til folket! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 det beste Norske tv-serie-skapere kommer opp med, er jo Holms og Hotel Cæsar og ja, begge suger KRAFTIG Hotel CÆÆsar er laget av svensker da .. sorry.. Nei, tror ikke det. Mener på det er ett norskt konsept som en svensk TV kanal har kjøpt rettighetene til. Det gikk forsåvidt på ræva i Sverige svjv. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det gikk forsåvidt på ræva i Sverige svjv. DET kan jeg forstå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Nei, tror ikke det. Mener på det er ett norskt konsept som en svensk TV kanal har kjøpt rettighetene til. Det gikk forsåvidt på ræva i Sverige svjv. Nei Hotel ZzzZZnosar er lagd av 2 svensker .. samme 2 svenskene som lagde "7 søstre" .. og samme 2 svenskene som jeg skal personlig kaste ut av landet hvis de lager en serie til .. (grunnen til at TV2 fikk de 2 svanskene til å lage begge de RÆVA seriene var det at ingen nordmenn klarte det... ... HALLO!! hele hotel ZZzzZZnosar er en slag i ballene til alle nordmen!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå