aleksander_sk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Var innom Spiderman i Bergen i går ettermiddag, og skulle ha meg en sak som kunne få min PS2 slim til å stå rett opp. Fyren i kassen var ikke sikker på prisen, så han spurte en annen (dame) som jobba i butikken, hva den kostet. Jeg hørte ikke helt hva som ble sagt, men da han kom tilbake sa han 1kr. Jeg så rart på ham og spurte hva han sa. "1kr" sa han. Jeg drog kortet og takket for kanskje den beste handelen jeg noen gang har gjort. Made my day! Det stod et til GameTower (ikke helt sikker på om det var det det heter) i hylla i butikken, så om noen trenger så er det bare å ta turen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 De var vel mest sannsynlig hyggelige med deg fordi de bare vil bli kvitt alt det gamle greiene som ligger der tenker jeg. En hyggelig handel for deg da Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Totalprisen blir litt mere hvis du dro kortet da.... avgifter ved kortbruk vet du Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Totalprisen blir litt mere hvis du dro kortet da.... avgifter ved kortbruk vet du Det finnes flere banker som har kostnadsfrie kort da Både uten årsavgift og ved bruk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Totalprisen blir litt mere hvis du dro kortet da.... avgifter ved kortbruk vet du haha, nei å nei, da var det bortkastet penger Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Det er bedre å betale 2kr i avgift enn å måtte sprette en 500lapp:) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er bedre å betale 2kr i avgift enn å måtte sprette en 500lapp:) thats right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå