BadFurDay Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har blitt hekta på denne serien her, og lurte på om noen vet om det går ann å få tak i denne på dvd her til lands? Jeg har fått med meg sesong 1 og 2, men ingen av de andre... Har noen peiling på hvor det går ann å få tak i disse? (Jadajadajada, ulovlig jeg vet. Men om noen vet om en torrent side som har de sesongene, og da mener jeg hele sesongene og ikke bare et par episoder slik som jeg har funnet frem til) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Miami Ink er heftig program, ser på det hver Fredag Lurer også på om det finnes noen DVD sesonger av serien ? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Miami Ink er heftig program, ser på det hver Fredag Lurer også på om det finnes noen DVD sesonger av serien ? Jeg vet det finnes, men da må man importere.. Har enda til gode å finne de tilgjengelig her i Norge :\ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilken episode var det som gikk på Discovery nå i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå