Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ok her er situasjonen, nå for tida er jeg på flørtern med to kjempepene jenter. Vi har nummer.1 som alle sier jeg passer med og som har sagt at det er mulig at det kan bli oss snart. Og så er det nummer. 2 som jeg kan prate med hva som helst med, som jeg liker kjempegodt. Hvem burde jeg velge og hvorfor? Jeg har lyst på begge men kan bare ta ei! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 hadde vært fint med svar "/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg liker begge like godt, de er begge helt ulike personer som jeg liker jævla godt. Hvem høres best ut? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja for det var jo voldsomt med informasjon du ga oss om disse jentene for en slik beslutning, som du spør så svarer man. Nr1. er kul nr2. er kul ser du hva jeg mener Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Prøv kun å bruke det øverste hodet ditt i avgjørelsen. Og hold henne unna denne tråden ... Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nr.1 er Kjæresten din! Nr.2 er venninden din! En man kan prate med alt om er en venninde, en som er litt utfordrende og intresant (en man ikke vet alt om) er damemateriale i mine øyne Hu du kan snakke med alt om har jo sikkert allerede kommet med alle overraskelser, og det er ikke så gøy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Nr.1 er Kjæresten din!Nr.2 er venninden din! En man kan prate med alt om er en venninde, en som er litt utfordrende og intresant (en man ikke vet alt om) er damemateriale i mine øyne Hu du kan snakke med alt om har jo sikkert allerede kommet med alle overraskelser, og det er ikke så gøy hu har sagt til meg at hu shaver seg Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 so? tipper 90% av alle damer shaver seg og hvis du syns det er teit at de ikke gjør det, så kan du hinte eller si ifra Utfordringer/ holde ting intresant er alfa og omega for å få et forhold til å funke Personlig liker jeg at de er utfordrende, for ellers blir det bare kjedelig. Det er vel ikke gøy å spille igjennom samme spillet hele tiden på Easy Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du forventer at vi skal svare på dette spørsmålet? Du forklarer nesten ingenting om de to forskjellige jentene og da blir det ikke lett. Enten må du velge dette selv, eller gi oss mer informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Velg nummer to. De eneste 'komplimentene' du har gitt nr. 1, bortsett fra at hun er pen, er at andre sier dere passer og hun at har sagt det kan bli dere to. Ut i fra det (lille) du skriver i første post er svaret klart, synes jeg Edit: Og bumping er ikke tillatt! Endret 12. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Nummer 1. 14år gammel jente, rundt 1.70 høy, brunt hår, liker skrekkfilmer, hører på det meste innen musikk, jomfru Nummer 2. 13år gammel jente, 1.64-1.65 høy, liker håndball, har også god musikksmak, har liggi med en Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Siden du er 15-16? Så tar du i det minste hu som er 14... 13 år ... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) samebror, siden jeg tolker det slik at du har ligget med ei på 13 allerede? I så fall, hvis det er riktig, så ville du nok ha fått grisebank av meg om jeg var f.eks storebroren til den jenta der. Endret 12. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 jeg er 16år BTW samebror, siden jeg tolker det slik at du har ligget med ei på 13 allerede? I så fall, hvis det er riktig, så ville du nok ha fått grisebank av meg om jeg var f.eks storebroren til den jenta der. det var med eksen hennes Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er en ganske stor forskjell på 13 og 16, samebror. Om du er 13 kan man fortsatt gå på barneskolen, mens om man er 16 år går man siste året på ungdomsskolen. Jeg hadde nok heller ikke vært særlig grei med deg om det var min lillesøster som var 13 år. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Det er en ganske stor forskjell på 13 og 16, samebror. Om du er 13 kan man fortsatt gå på barneskolen, mens om man er 16 år går man siste året på ungdomsskolen. Jeg hadde nok heller ikke vært særlig grei med deg om det var min lillesøster som var 13 år. hu blir 14 i år da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Du begynner på videregående neste år antar jeg? Kan gi deg et råd som jeg vet du ikke vil følge: det er å drite i disse jentene. Folk kommer til å le av deg, en kar som har begynt på videregående er sammen med ei som har så vidt startet på ungdomsskolen. Sigh... Men jeg kan jo ta brutalt feil, og det hele vil kanskje utvikle seg til ekte, udrepelig kjærlighet. Endret 12. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 har sett verre, ei i klassa er liksom sammen med en som er 6år eldre enn henne. ja så er det en i klassa som er sammen med ei fra sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå