Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To som virker intresert! Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nr.1 er Kjæresten din!

Nr.2 er venninden din!

En man kan prate med alt om er en venninde, en som er litt utfordrende og intresant (en man ikke vet alt om) er damemateriale i mine øyne ;)

Hu du kan snakke med alt om har jo sikkert allerede kommet med alle overraskelser, og det er ikke så gøy :p

Lenke til kommentar

so? tipper 90% av alle damer shaver seg ;) og hvis du syns det er teit at de ikke gjør det, så kan du hinte eller si ifra ;)

Utfordringer/ holde ting intresant er alfa og omega for å få et forhold til å funke ;)

Personlig liker jeg at de er utfordrende, for ellers blir det bare kjedelig.

Det er vel ikke gøy å spille igjennom samme spillet hele tiden på Easy ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Velg nummer to. De eneste 'komplimentene' du har gitt nr. 1, bortsett fra at hun er pen, er at andre sier dere passer og hun at har sagt det kan bli dere to. Ut i fra det (lille) du skriver i første post er svaret klart, synes jeg :)

Edit: Og bumping er ikke tillatt!

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

samebror, siden jeg tolker det slik at du har ligget med ei på 13 allerede? I så fall, hvis det er riktig, så ville du nok ha fått grisebank av meg om jeg var f.eks storebroren til den jenta der.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Det er en ganske stor forskjell på 13 og 16, samebror. Om du er 13 kan man fortsatt gå på barneskolen, mens om man er 16 år går man siste året på ungdomsskolen. Jeg hadde nok heller ikke vært særlig grei med deg om det var min lillesøster som var 13 år.

Lenke til kommentar

Du begynner på videregående neste år antar jeg? Kan gi deg et råd som jeg vet du ikke vil følge: det er å drite i disse jentene. Folk kommer til å le av deg, en kar som har begynt på videregående er sammen med ei som har så vidt startet på ungdomsskolen. Sigh... Men jeg kan jo ta brutalt feil, og det hele vil kanskje utvikle seg til ekte, udrepelig kjærlighet.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...