maxgets Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Laptop; amilo L1310G m/ XP sp2 Jeg har formatert og instalert windows på nytt, har også lastet ned alle driverne til laptopen jeg finner på siden til fujitsusiemens, men jeg får ikke skrudd på wlan. Jeg får koblet meg på nett med kabel. Det er en knapp på laptopen man må trykke på for å aktivere wlan, men ingen ting skjer når jeg trykker.. Noen forslag?? =) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De fleste slike knapper trenger software for å fungere. Er du helt sikker på at du har fått instalert den? Om den ikke er på hjemmesidene til FS, så burde den være på den medfølgende driver CDen... Lenke til kommentar
maxgets Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 De fleste slike knapper trenger software for å fungere. Er du helt sikker på at du har fått instalert den? Om den ikke er på hjemmesidene til FS, så burde den være på den medfølgende driver CDen... Er ikke helt sikker nei, men vet ikke hva det skal være da og CDen som fulgte med er visst borte De fleste slike knapper trenger software for å fungere. Er du helt sikker på at du har fått instalert den? Om den ikke er på hjemmesidene til FS, så burde den være på den medfølgende driver CDen... Er ikke helt sikker nei, men vet ikke hva det skal være da og CDen som fulgte med er visst borte Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Så på spesifikasjonene på din maskin, men fant ikke helt ut hvilket wlan kort du har. Men for at du skal få en så enkel å smertefri opplevelse som mulig, anbefaler jeg deg å laste ned testversjonen av Driver Genius. Denne vil lete igjennom maskinen etter drivere som allerede eksisterer, og finner ut hvilke komponenter som ikke har driverne installert. Med Driver Genius kan du også oppdatere alle dine drivere og lage en backup som du kan bruke neste gang du formaterer (det er hvis du installerer samme operativsystem) Men dette funker i alle fall. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå