UrgeLoL Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Utviklerene av Heavy Rain har tidligere laget ett spill som jeg likte meget godt på Ps2, nemlig Fahrenheit. Så har høye forhåpninger til dette spillet. Det er også lenge siden vi har hørt om dette spillet, så tenkte at disse små detaljene kunne vekke titelen til live igjen. Vi får sikkert se spillet på E3. On Locations:"I don't want to do a big free-roaming city like GTA, because the flow of the story will then be hard to control. Nevertheless, I do want to incorporate big sets, with a crowd, heavy populated areas like a mall and a subway are going to be in there. Of course, the gameplay has got to make use of that aspect too." On Graphics: "People will be surprised. Internal (Sony's) feedback on graphics has been great. This is going to be a truly next-gen game. But still, we want to do something unique with the graphics, going beyond just making the most photorealistic world we can." On Gameplay: "With the release of Fahrenheit, we gave the adventure genre a new grammar. We brought new ways into the genre, new words if you want to see it like that, a new vocabulaire. With Heavy Rain, where going to expand on that same grammar." On Story: "Heavy Rain is about normal people that have landed in extraordinary situations. I wanted a much more personal story. The first thing that came to my mind, as a father of two little boys, was that the main theme should simply be a father's love for his son. This is not a game about saving the princess or the world. Its purely about a father's love." "The main story will revolve around 4 different characters, and we're putting the spotlight on their perceptions. The question 'what is good and what is evil' is the key here, that will be just a matter of viewpoint...I believe heavily in moral choices, I'm going to use them A LOT. They're not about being good or bad, but about finding the right balance." Kilde Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den her skal vel ligge under felles? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Heavy rain har vel alltid vært ps3 exclusive, såvidt jeg vet i hvertfall. I såtilfelle ser jeg ikke helt hva tråden skal i felles for Endret 11. mars 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Tror det var/er ps3 eksklusiv. Men er ikke sikker.. ??? Endret 11. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Med mindre noe har endre seg, så husker jeg dette : http://www.n4g.com/ps3/News-96338.aspx Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Står ikke det på IGN men den siden er ikke akkurat 100% oppdatert alltid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) det spillet ja... Endret 11. mars 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 SCEE står som utgiver på wikipedia så tviler på at det kommer på noe annet en PS3. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hmm, ja, høres egentlig interessant nok ut...likte Farenheit, så et nytt spill fra de samme folka er spennende. Dog kan jeg ikke fordra ansiktsanimasjonene i tech demoen de viste på E3 i 2006, så jeg håper de har forandret på det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ifølge ToTheGame kommer dette spillet også på PC/360 også. Men spiller forsåvidt ingen rolle siden jeg har både 360 og PS3 så hvis spillet blir bra så blir det innkjøp Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ifølge ToTheGame kommer dette spillet også på PC/360 også. Men spiller forsåvidt ingen rolle siden jeg har både 360 og PS3 så hvis spillet blir bra så blir det innkjøp http://www.gamegrep.com/news/2994-ps3_excl...celled_for_360/ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) wikipedia-artikkelen motsier seg selv: http://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_Rain Platforms : Playstation 3 Some game physics will be made available by the use of PhysX by HAVOK. It is used for console physics in general in the game. For the PC, there will be versions to handle cases of a computer being equipped with the appropriate physics processing unit, and when it is not present on the system. In the demo, the physics of the hair made use of the AGEIA technology Category:...Playstation 3-only games Ser ut til at for konsoll er det kun PS3, men det kommer en PC-versjon også.Etter å ha sett i discussion-delen av artikelen, nevnte David Cage (Quantic Dream CEO) selv dette med PhysX og PC-versjonen. Jeg tror vi for øyebliket kan si at dette er PC/PS3, noen får finne håndfast bevis for en 360-versjon. Men siden Sony er utgiver, tviler jeg sterkt på at spillet kommer til 360. Endret 12. mars 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror det var/er ps3 eksklusiv. Men er ikke sikker.. ??? EID! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Tror det var/er ps3 eksklusiv. Men er ikke sikker.. ??? EID! Hvem er eid? Hadde tydeligvis rett jeg. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gleder meg veldig til denne tittelen. Digget Fahrenheit til PS2. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 http://www.gamegrep.com/news/2994-ps3_excl...celled_for_360/ Ser ut som Sony har vifta med sjekkheftet, men greit nok det da utviklingsteamet kan konsentrere seg om å optimalisere spillet for 1 plattform. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Med det samme en konsoll får eksklusivitet på et spill, tror alle med det samme at den konsoll-produsenten har beltalt noen for eksklusiven, da dette ikke er en standard. Microsoft er kjent for dette, men hvor mye Sony gjør av dette er jeg usikker om. Mener og huske at Sony har betalt noen få, men i større grad gjort seg fortjent for eksklusiven. (Vet folk kommer til og flame om fanboy, noe jeg ikke er i det heletatt, vil bare ha meg frabedt fra dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå