hans94 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Heisann! Skal ha meg en bærebar men greier ikke helt å bestemme meg. Har lest mye om Dell XPS M1530 som ser ut som en god maskin og vurderer å kjøpe meg en sånn. Maskinen skal brukes til mye spilling og film, og har dermed noen spørsmål angående maskinen: - Er denne grei til mye spilling? (eller bør jeg heller satse på noe som Asus G1?) - Trenger jeg svi av over 3000kr på blue ray? - Trenger jeg blue ray i nærmeste framtid? Takk for all hjelp! Endret 11. mars 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
a7x Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Spør innpå "Den store Dell XPS m1530 tråden".. der får du nok svar Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Når det gjelder Blu-ray, så er ikke det så utbredt i norge ennå. maktkampen mellom HD og BR foregikk nok mer i statene..? Men ser nå ut til at Blu-ray har vunnet og at det dermed vil komme mer og mer av dette. Også i Norge. Jeg valgte ikke Blu-ray på min, dette fordi jeg har PS3 og fordi at jeg sjelden ser film på laptop. Dette er vel også mulig å innstalere senere? Hvis priser går ned så kan det lønnse deg! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vi snakket nettopp om dette i den andre tråden. 3000 for en Blu-ray LESER... nei, ikke kjøp. Uansett så vil ikke mye software komme på Blu-ray plater med det første. Kjøp heller en fullspecca 1530 til 10.000 med 10% rabatt og uten Blu-ray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå