AltuZ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hey Jeg trenger da ny kjøler på mitt skjermkort for den vifta (orginalen) har begynt og lage syke lyder og jeg har en følelse at den kommer til og streike veldig snart. Og lurte på om noen kunne hjelpe meg med og finne en kjøler som funker bra :)lyd på vifta har ikke så mye og si takker for alle svar mvh Arne Endret 12. mars 2008 av AltuZ Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 ingen som kan hjlpe meg? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hei, jeg anser her to muligheter: A) Kjøp en billig kjøler på www.dealextreme.com (tar paypal, gratis frakt!) B) Kjøp nytt skjermkort 6600GT er et ganske dårlig kort, så å kjøpe en kjøler for 2-300kr, er helt bortkastet, spør du meg. Da ville jeg heller kjøpt et brukt 6800gt/ultra, om jeg var deg. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 hehe ok vel takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå