TheBoxhead Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sikkert endel som har fått med seg dette men kan jo være noen som ikke har det. Link For alle som driver med portrett foto tror jeg denne mannen har mye lurt å lære bort. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sikkert endel som har fått med seg dette men kan jo værenoen som ikke har det. Link For alle som driver med portrett foto tror jeg denne mannen har mye lurt å lære bort. Veldig bra video dette. Skulle vært noen om hvordan man behandler modellene og, for det er jaggu like vanskelig som å sette lyset rett Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Jepp denne karen nevner det litt utover. Husk at det er flere deler av dette kurset. altså flere videoer Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Modeller er som alle andre mennekesker ^^ Det er ikke SÅ vanskelig å behandle de Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Veldig nyttig info fra disse videoene ja. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjempe bra! Takk! Francis Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dette er ikke noe nytt. Jeg viste til dette på i en tidligere tråd. Og det finnes "mill." av videosnutter, både på nett og som DVD fra studiolys-produsentene. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10546342 Men husk!! Du blir ikke proff av å se et par videoer. Men som tips til å videreutvikle seg. Det trengs mye kunnskap, erfaring og noen "tusen" portrettbilder før en kan kalle seg proff portrettfotograf. Som noen nevner; modellen - en pen modell behøver ikke gi bra bilder. Det handler mer om personlighet og den "stille" kommunikasjonen mellom fotograf og modell. Dette er ikke noe en kan lære, ved å se et par videoer. God påske!! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 ahh, har sett denne en gang før. Jeg elsker den fyren. Ren nytelse å bare høre på den nydelige aksenten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå