Gå til innhold

ASP: Ny i dette, men er det mulig å scripte en autobot eller noe til dette:

Anbefalte innlegg

Ett sikkerhets bilde som kommer opp med ett gjevnlig mellomrom, lett etter lignende CAPTCHA bilder men finnes ingen like som dette.

securimageshowphpnf8.th.png

Mitt spørsmål:

- Er det mulig å scripte noe som kan skrive inn bokstavene i bildet (skriftet for hver gang)

skal legge det til i ett program jeg har laget med en kammerat men klarer faen ikke å komme oss forbi dette med sikkerhets bildet, bare litt hjelp, linker o.l som kunne hjulpet eller om du kunne vært så snill å scriptet for meg ville jo det vært helt utrolig.

trenger du mer info eller har spm så kontakt meg på PM.

Takk

Nickzeh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til alle linjene, og at bokstavene er snudd, og at de bruker en uvanlig font, er netopp for at dette skal være vanskelig.

Du kan egentlig bare glemme å komme forbi dette med det første, fordi disse bildene blir generert av serveren, og kan ikke gjenkjennes med filnavn etc.

Lenke til kommentar

Med tekstgjennkjennning kan du kanskje klare å gjette riktig... 5% av gangene?

Du kan prøve med en teknikk som kalles OCR-trace, men dette har vi diskutert tidligere i dette forumet, og konklusjonen er at det er utrolig vanskelig å få til.

Poenget med dette bildet er å lage noe som er lett for mennesker å lese, men umulig for datamaskiner å lese, og det er ganske enkelt å få til.

Dessuten støtter jeg ikke utvikling av jukseboter, noen synes faktisk dette spillet er gøy, og det eneste du oppnår med en juksebot, er å få folk til å slutte å spille mer.

Lenke til kommentar

er det ikke åpent forum a ? er ikke ulovlig, vet om OCR ja, lest en del om det men må bli mer avansert, både til å gjenkjenne bokstavene og kunne kode det hele, er ett tidskrevende prosjekt..

folk spør etter juksebot til spillet, og jeg linker ikke til noe så er sånnsett ikke noe galt i det.

har du lite å gjøre som leser gjennom allt tråder for å kunne raportere ting ell ? haha

Lenke til kommentar

Det er mer det at dette har vært oppe før.

Grunnen er at vi ikke synes noe særlig om juks, du bare ødelegger spillet for alle andre.

Uansett; dette er ikke lett å løse.

Det er ingen funksjon som heter "OCRTraceImage(img As System.Drawing.Image) As String"

Du må nesten bare finne en OCR motor, og prøve den.

Om det finnes en OCR for .NET eller COM vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...