Talker Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Blir vel snakk om en pioneer spiller til rundt en 2000. Men det har vel ikke så mye å si. Men hvor mye vil det ha å si fopr lyden da? Kommer vel til å stille ned bassen på frontsettet siden jeg skal ha sub. Bruker settet bare for å få lyden fram i bilen. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Satt å lekte meg litt på www.sonicelectronix.com nå, og satt sammen følgende handlekurv. Blir dette veldig feil? Pioneer Premier DEH-P600UB JL Audio XB-PCS4-1 JL Audio XB-CLRAIC2-12 Kenwood eXcelon KAC-X10D MTX Audio T5512-44 Boston Acoustics S45 Også blir det sånn ca. 1000,- i frakt da. Endret 14. mars 2008 av Talker Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nå har jeg hatt to T5515 sub, å de var jeg veldig fornøyd med. JL Audio skal være ganske bra også, men jeg har bestandig synes at de har virket for dyrt. (I norge that is..) Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Om dere skulle endret noe på pakken min. Hva skulle det være? Dette var bare noe jeg satt sammen ved å se litt på tilbakemeldinger om produktet. Også prisen da. Men burde jeg prøve å kjøre ett merke gjennom hele linja? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva er det der kenwood greiene ? Å kjøre ett merke er ikke bestandig lurt, noen er bedre enn andre på et punkt eller ett annet. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Det er monoblokk. Linket til alle varene over bildet, så kan du jo se selv Hva trur du? Her er forresten noen bilder jeg tok av høyttaler opplegget i bilen. Det er 4 tommer. Noen som har noen kommentarer/tips til dette? Håper det blir plass til nytt element i dybden. Ligger et relé baki der som dere ser. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 det relet var ikke helt greit nei. Målte du dybden på det elementet? Og er det mulig å "løfte" elementet ut ved å montere en ring rundt elementet? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Som du ser, så er det øverste festet skrådd innover. Så her må også elementet ha et øre som kan bøyes på. Også må de 2 andre fjernes. Ring kan bli vanskelig pga denne skråen. HPar prøvd å finne noen dybdemål på forskjellige element, men ikke lyktes ennå. Har du noen eksempler? Så kan jeg stikke ut å sjekke hvordan det hadde blitt. EDIT: Etter litt søking så fantj eg ut at elementet jeg har linket til over er ca. 2" dypt. Skal ut å måle i forrhold til reléet etterpå. Endret 15. mars 2008 av Talker Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 På den andre siden var det enda mindre plass. Her målte jeg 4cm plass i dybden. Så her må det nok fores ut noe ja. Hvilke løsninger finnes da? Du nevnte noe med ringer. Hvor finner jeg sånt? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 jeg tenkte at du lagde de skjøl, så lenge de er skjult bak dekselet Tror focal hadde noen slim produkter, prøv å sjekk dybden på de. www.iceaudio.no Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ja kanskje jeg kan gjør det. Så får jeg dem som jeg vil ha de. Hvordan slikt lages da? Endret 15. mars 2008 av Talker Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 stikksag å en plate som du legger så mange ganger du kan over hverandre kanksje? er ikke så god å forklare Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Interresant med slim produkter, men jeg tenker at det blir dårligere lyd når de blir mindre? Siden dette ikke er normalen. Endret 24. mars 2008 av Talker Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg har Focal Polyglass 165 V Slim ellerno.. og de spiller meget bra! Etter at de "vanlig størrelse" høyttalerne ikke passet i dørene på bilen så ble jeg anbefalt slim serien til Focal! Koster litt mer, men de skal også visstnok spille bedre enn de som er 2x større.. Endret 26. mars 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Talker Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Drar denne tråden videre jeg. Har fått et tilbud på annlegg som jeg ikke kunne motstå, så nå mangler jeg bare høytalere. Vil jo helst ha de framme, og ikke i hattehyllen. Dørene er for tynne, og vet ikke om jeg gidder å begynne å¨modifisere. Så er det noen som vet om noen slim høytalere på 4"?? Har enda ikke sett noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå