Pysj Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Snart kan du kjøre vanlige mobilprogrammer på Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er jo alltid kult å ha muligheten, selv om jeg ikke vet hvor nyttig dette blir for meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Enten så blir det en udiskutabelt bra ting med ett høyere programvarebibliotek, eller så kommer Jamba med en "Waves" klone som blir "DITT LIVS OPPLEVELSE! TA PÅ TELEFONEN OG SKJERMEN ENDRER PÅ BILDET!!!!111 BARE 30,- MÅNEDEN!". Såklart med Crazy Frog i bakgrunnen. / Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Enten så blir det en udiskutabelt bra ting med ett høyere programvarebibliotek, eller så kommer Jamba med en "Waves" klone som blir "DITT LIVS OPPLEVELSE! TA PÅ TELEFONEN OG SKJERMEN ENDRER PÅ BILDET!!!!111 BARE 30,- MÅNEDEN!". Såklart med Crazy Frog i bakgrunnen. / Hvor ?! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kjekt å ha om man trenger det Java tilbyr, som faktisk er en god del. Da blir iPhone litt mer fri enn tidligere. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har veldig lyst på en Iphone når det kommer, men vet ikke om jeg vil ha den pga. mangel på radio. Det er alltids kjekt å ha. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 er det noe jeg har gått glipp av? jeg kunne sverget at sun bare har sagt at det ville være enkelt å lage java støtte for iphone, ikke at dem faktisk er i gang med det... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hadde jo vært greit om de hadde fått det til da. Er jo ikke meg imot å få lov til å prøve seg litt på en iPhone. Men, er det gratis å utvikle programmer til iPhone hvis man ikke legger dem ut på itunes elns? Selve verktøyet var vist gratis. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 http://www.ericklein.com/2008/03/btw-i-love-apple.html Så det kommer ikke allikevel da, med andre ord. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hæ? Han sier jo bare at det er mulig at det kanskje kan være en sansynlighet for at det finnes en måte at Sun kan release en JVM til iPhone. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 den bloggen forteller meg ikke stort mer den at forfatteren jobbet i apple, og fortsatt har sans for produktene der. noe som får meg til å lure på hvorfor han sluttet... Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Dette er jo kjempe bra! Tenk å kjøre noe som Opera Mobile 9.5 på Iphone! Da snakker vi flash støtte og hele pakka. Og da kan man bruke Windlows Live messenger også! Hvis dette skjer så blir det Iphone på meg. Endret 12. mars 2008 av Abba91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg