kristoao Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 EOS 30d Sigma 10-20mm f 6,3 4sek. Delvis lysmåling Bildet er satt sammen av to eksponeringer, hvor forgrunnen er overeksponert med 1,7 og himmel/bakgrunn -1,7 Bildene ble tatt litt "for sent" da jeg ikke kom meg ut tidligere på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Synest bildet ble veldig bra Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Synest bildet ble veldig bra Takk! Kom gjerne med tips til forbedringer også Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Hmm flott bilde, men hvordan sette sammen to eksponeringer? HDR? Eller klipp og lim? Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hmm flott bilde, men hvordan sette sammen to eksponeringer?HDR? Eller klipp og lim? Ikke HDR nei. Overeksponert bilde over det undereksp. hvor jeg fjernet himmelen på det overeksponerte... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 okei så blir klipp og lim da... Hvordan slippe at skjøten vises? P.s ikke meningen og legge inn masse spørsmål i tråden din, bare nyskjerrig på hvordan det gjøres, vil kunne dette:) Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 okei så blir klipp og lim da...Hvordan slippe at skjøten vises? P.s ikke meningen og legge inn masse spørsmål i tråden din, bare nyskjerrig på hvordan det gjøres, vil kunne dette:) bruker et soft "viskelær" i PS:) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ok tusen takk for svar, må få testet dette, var jo ett knall bilde så Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ok tusen takk for svar, må få testet dette, var jo ett knall bilde så Veldig enkelt, men takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå