Catkin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei! Det er mye rare ører ute og går, men det er mange fine også. Et øre må ha riktig størrelse (For å kle resten av deg) og form. Forskjellig ørepynt kan også være lekkert. Hvordan mener du et øre må se ut? Post bilder av ører du syns er pene, stygge eller ditt eget øre. Hi hi. Formen på disse ørene er fine. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ører er morsomme. Mine: Masse fine ører da. Nå er jeg veldig mod-intressert, da. Men ører trenger ikke ha masse dilldall for å være fine. Innrømmer alikevel at jeg har en svakhet for gutter med lignende ører: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ørene dine er fine, Aids. Her har vi noen eksempler på mindre pene ører. Det er et slags rart mellomrom mellom kanten av øret og resten..kind of. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Selv har jeg utstående Dumbo ører som jeg ikke skal flashe her. Uansett er fine ører alltid en liten attraktiv-boost, og jeg må si at de to første bildene i denne tråden var noen meget vakre ører . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Formen på øret er nesten mer viktig . Så at de står litt ut er ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har kjempestygge ører Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Formen på øret er nesten mer viktig . Så at de står litt ut er ikke noe å tenke på. Jeg kjenner faktisk... 3 stykker som har fått beskjed/tilbud/anbefaling å operere INN ørene sine pga. "dumbo" ører. Så legene liker i alle fall ikke at "de står litt ut" Ingen har noen gang kommentert ørene mine, så jeg regner med de er sexy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå