Gå til innhold

Har du opplevd Red Ring of Death med din Xbox 360?

MacBain

Har du opplevd RROD med din Xbox 360?  

410 stemmer

1. 1. .

• Ja
      190
    • Nei
      197
    • Nei, men har sendt inn til service av andre grunner
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Modedit: Slettet valget "Har ikke Xbox 360 etter trådstarters ønske."

Liten skrivefeil der, tydeligvis. Det andre " skal stå etter 360. Slik det står nå betyr det at jeg ikke har xbox 360 fordi trådstarter ikke ønsker at jeg skal ha en. :p

Men til poenget. Jeg hadde RRD og fikk boksen tilbake etter to måneder til service. Fikk den endelig tilbake, men den fungerte fremdeles ikke. Fikk den tilbake en måned senere etter at de endelig fant ut at den har fungert helt fint hele tiden. Problemet var at strømkabelen ikke fungerte, så jeg fikk en ny. Boksen fungerte da helt fint i nesten to måneder før den ikke klarte å lese en eneste plate lengre over natten. Nå ligger den i en eske i garasjen og samler støv til jeg gidder kaste den.

Edit: For øvrig har jeg hatt den liggende noen ganger, stående andre ganger og malte den for å få den til å se bedre ut uten at noen på service eller i butikken kommenterte det annet med at den så bedre ut. Har hørt noen si man ikke må male den da man kan risikere at de ikke godtar den på service, men det er bare tull.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Dæven! Resultatet vi ser inntil videre på pollen er virkelig skremmende. Én av to konsoller driter på seg jo :S

Kan jo være at mange av X-box 360 eierne som ikke har opplevd det lar vær å gå inn på tråden, men 1 av 2 er fortsatt temmelig mye!

Får på en måte Red Ring of Death, men da er det bare ett av lysene som blir røde, så jeg har en kvart sirkel. hvis jeg restarter den funker den igjen :p

Lenke til kommentar
Ja da var min kjære 360 tilbake fra ferieturen i Tsjekkia. Har nesten ikke merket at hun har vært borte i to uker, men jeg håper at hun blir hjemme iallfall i noen måneder til jeg har fått prøvd GTA:IV :whistle:

Min kom tilbake idag, etter å ha vært borte i ca 8-10 dager. Imponerende igrunn. Forventet det verste, dvs 3-4 uker, og dermed måttet gå glipp av gta.

MEN, boxen bråker og suser som bare det etter jeg fikk den igjen, hva kan dette skyldes? Ekstra vifter?

Lenke til kommentar
Ja da var min kjære 360 tilbake fra ferieturen i Tsjekkia. Har nesten ikke merket at hun har vært borte i to uker, men jeg håper at hun blir hjemme iallfall i noen måneder til jeg har fått prøvd GTA:IV :whistle:

Min kom tilbake idag, etter å ha vært borte i ca 8-10 dager. Imponerende igrunn. Forventet det verste, dvs 3-4 uker, og dermed måttet gå glipp av gta.

MEN, boxen bråker og suser som bare det etter jeg fikk den igjen, hva kan dette skyldes? Ekstra vifter?

Kan være ett tegn på at gpu'en holder på å gå istykker, jeg opplevde at min også gikk på full viftehastighet selv i dashboardet, deretter fikk jeg ikke noe bilde.

Fikk altstå ikke rrod, men null bilde ut av maskinen.

Lenke til kommentar

Har nå laget en litt "hjemmesnekra" løsning når jeg får rrod eller grafikk korrupsjon.

Har vannkjøling, men med ett par ukers mellomrom så får jeg rrod, har nå borret hull i kabinettet for å gjøre det enklere å fikse.

Fikser rrod på 1 minutt :thumbup:.

Når jeg får rrod løsner jeg bare skruene litt (ikke så mye at de løsner selvsagt),

Skrur konsollen på, noe som resulterer at den får to røde ringer i løpet av kort tid.

Tar så å strammer skruene og skrur på konsollen igjen.

Vet det ser litt jalla ut, men ble så jævli lei av å ta kabinettet fra hverandre hver gang.

minicimg0421lm0.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...