Gå til innhold

Har du opplevd Red Ring of Death med din Xbox 360?

MacBain

Har du opplevd RROD med din Xbox 360?  

410 stemmer

1. 1. .

• Ja
      190
    • Nei
      197
    • Nei, men har sendt inn til service av andre grunner
      18

Anbefalte innlegg

Anngående "the towel trick" tok det fra wikipedia...

Cooking an Xbox 360 with the "Towel Trick" runs the risk of further damaging the system by overheating the memory, CPU, GPU, and drying out electrolytic capacitors, which can't tolerate temperatures higher than 85° Celsius for a long time.

It is not advised to perform this technique as it could potentially void the manufacturer warranty.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tideligare i dag kom dei raude ringane på boksen min og. Har egentlig venta på det, då eg meiner den har blitt meir og meir bråkete og har fryst til tider. Har og hatt problem med at dvd-drevet står og går sjølv om eg er ute i menyane, og når eg trykke på eject så fortsette spilla og spinne når dei kjem ut.

Sjølv om boksen virka litt i kveld igjen, så ringer eg i mårra. Nekter å sitte med ein boks som virker når den sjølv vil frå 29 april og utover. Kanskje eg til om med får ein ny med HDMI sia det både er RROD og drevet som er problemet?

Lenke til kommentar

Na har jeg nettop ringt kundeservice, og fatt dem til a sende meg en boks til eks-boxen. :p

Da merket jeg at jeg har odelagt Microsoft-klistremerke da jeg tok pa den andre fronten.

Burde jeg si det pa en lapp, sa de ikke tror jeg har tuklet med den?

Lenke til kommentar
Jeg fikk først en RRoD i høst samtidig med at Assassin's Creed kom ut, men da klarte jeg å få den opp igjen med 'håndkletrikst', og den virket helt til rett før påske, da fikk jeg RRoD igjen, og ringte Microsoft som hentet den på mandagen i påsken.

Og der kom den tilbake. Dvs at de forsøkte å levere den idag, men jeg er på jobben... Sendt inn mandag i forrige uke, og tilbake allerede, og det med en påskehelg i mellom.

Lenke til kommentar
Na har jeg nettop ringt kundeservice, og fatt dem til a sende meg en boks til eks-boxen. :p

Da merket jeg at jeg har odelagt Microsoft-klistremerke da jeg tok pa den andre fronten.

Burde jeg si det pa en lapp, sa de ikke tror jeg har tuklet med den?

Ville absolutt ikke nevnt det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

"greit nokk" att det kan dukke opp feil på de første produserte... men nå har de vært på markedet noen år, da er ikke disse kjente feilene akseptable... kan ikke skjønne att det er noe problem å fikse disse x-klemmene. utrolig spør du meg..

Lenke til kommentar

Da har jeg fått RROD for første gang. Ventet i en uke før jeg gjorde noe. Da jeg tok kontakt med Elkjøp, fikk jeg bare beskjed om å kontakte Microsoft. Så kommer de om ca. en uke og henter boxen og har den inne i en uke. Tre stykker som jeg kjenner har bare fått gått inn på Elkjøp og hentet seg en ny Xbox 360 når de har hatt RROD...

Men var litt surt ettersom jeg fikk RROD dagen etter jeg hadde fått R6 Vegas 2. :(

Lenke til kommentar

At halvparten sier at de har harr RROD sier vel sitt. Men kan vel regne med at også noen som ikke har en xbox 360 har stemt her, for det er ganske typisk en del forumbrukere.

Men egentlig er jeg ikke i tvil. Halvparten av de jeg kjenner personlig som har xbox 360 har hatt den inne til service. Min går fortsatt da, men en av kompisene mine har hatt den inne 2 ganger. Min bror sendte sin inn nylig, men den var tilbake i løpet av en uke, så ikke verst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...