lassefos Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er forhåpentligvis siste spiker i kista for Smashing Pumpkins. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Har hørt lite av SP, og fikk ikke akkurat lyst å høre så mye av de nå .. veldig røff anmeldelse. hvis du av en eller annen grunn må høre denne plata – last den ned. Oppfordring til piratkopiering? Endret 11. mars 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis du skal høre noe av The Smashing Pumpkins, kan jeg anbefale låta "Eye" fra filmmusikken til David Lynchs Lost Highway. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har hørt lite av SP, og fikk ikke akkurat lyst å høre så mye av de nå .. veldig røff anmeldelse. hvis du av en eller annen grunn må høre denne plata – last den ned. Oppfordring til piratkopiering? Jeg anbefaler hjertelig Siamese Dreams, den beste plata til Smashing Pumpkins. Bander har da også vært sykt bra, men denne plata er nok et sikkert tegn på bandets forfall! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har hørt lite av SP, og fikk ikke akkurat lyst å høre så mye av de nå .. veldig røff anmeldelse. hvis du av en eller annen grunn må høre denne plata – last den ned. Oppfordring til piratkopiering? Jeg anbefaler hjertelig Siamese Dreams, den beste plata til Smashing Pumpkins. Bander har da også vært sykt bra, men denne plata er nok et sikkert tegn på bandets forfall! Takker, skal sjekke ut Siamese Dreams Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har hørt lite av SP, og fikk ikke akkurat lyst å høre så mye av de nå .. veldig røff anmeldelse. hvis du av en eller annen grunn må høre denne plata – last den ned. Oppfordring til piratkopiering? Jeg anbefaler hjertelig Siamese Dreams, den beste plata til Smashing Pumpkins. Bander har da også vært sykt bra, men denne plata er nok et sikkert tegn på bandets forfall! Takker, skal sjekke ut Siamese Dreams Verdt å lytte gjennom: Siamese Dream Gish Adore Mellon Collie and the Infinite Sadness (Den definitivt beste plata) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jepp, så absolutt værd å lytte seg gjennom Mellon Collie's 2 CD-er... gjennomgående høy kvalitete på alle sporene! Og det er sjeldent - for alle grupper! - (men så hadde de ca 5 CD-er med b-sides fra det albumet også da, så litt hadde de å velge mellom ) Endret 12. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
lassefos Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Jepp, så absolutt værd å lytte seg gjennom Mellon Collie's 2 CD-er... gjennomgående høy kvalitete på alle sporene! Og det er sjeldent - for alle grupper! - (men så hadde de ca 5 CD-er med b-sides fra det albumet også da, så litt hadde de å velge mellom ) Akkurat. SP har så mye bra, Mellon Collie holder som du sier veldig høy kvalitet! Og derfor er det ekstra synd og skam når dette her blir gitt ut. Anmeldelsen er røff, men virkelig ikke uten grunn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Når du ser utgangspunktet for det, så er ikke det så merkelig heller... men men, så var det jo nesten 10 år siden de hadde storhetstida også da.. Jeg velger å ikke høre på det nye "albumet" og heller høre på mellon Collie en gang til Endret 12. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 *hummre* Jeg må bare si at jeg elsker slakt-omtaler. Er ikke artig å lese 9/10 omtaler, er slakt som gjelder. SP var virkelig noe for seg selv en gang i tiden..trist å se at de har rotet seg så totalt bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg