gustav Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 http://www.pinnaclesys.com/ProductPage.asp...153&Langue_ID=7 Fint å høre noen erfaringer før jeg eventuelt går til innkjøp Lenke til kommentar
NoNexus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det er et supert program hvis du skal gjøre om DVD-9 til DVD-5.(Altså to-lags dvd-film til ett-lags dvdplate) Anbefales på det sterkeste, men det er et tidkrevende program. Konvertering av en DVD-9 til en DVD-5 kan ta fra 1 til 5 timer. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Takk for svar Snakker vi om merkbar kvalitetsreduksjon etter en slik konvertering? Må du ha annen programvare for å rippe kilde-dvd'en? Må poengtere at jeg snakker om backup av egne DVD'er. Lenke til kommentar
NoNexus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kvalitetsforskjellen er avhengig av hvor mye mindre vob-filene blir. En film på 6GB gjort om til 4.32GB blir jo dårligere enn 4.6GB gjort om til 4.32... Men det blir ikke vcd(mpeg1) kvalitet nei.... Du bør bruke et annen program for å rippe dvd'en. På www.dvddecrypter.com finner du et bra et. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg fikk InstantCopy bundlet med brenneren min, men progget vil ikke spise filene jeg har rippet med DVDdecrypter. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå