rufs Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ser elkjøp har xboz 360 arcade til 1490 kr, tror dere prisen detter under dette på fredagnes annonserte priskutt på 360 modellene? Og et spørsmål til, kan jeg bruke harddisk fra en 360pro på en core/arcade? Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hmmm, M$ har jo sagt at de kutter de europeiske prisene på 360'er idag(eller var det neste uke?) med 18 til hele 28 prosent Så, om det du beskriver nå er nettop dette priskuttet, er det lite sansynlig at den vil falle noe lavere Jeg ville tro hardiskene er identiske(ikke tenk lagringsplass), så det ville være failure om M$ gjorde det slik at man ikke kan bruke en elite hdd på en arcade 360, for man kan jo kjøpe hdd seperat da Et difinitivt 99,9% kansje på at jeg er 100% rett Stå på! Lenke til kommentar
rufs Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Da tror jeg jeg slår til, og sender inn 360 pro som jeg har fra før til gjennoppliving fra rrod. Ser på prisguiden at alle andre oppererer med en pris på over 2200 kr på arcade. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Du mener du skal bytte en 360 PRO, mot en ARCADE? Du vet M$ har en 3 års garanti på alle 360's? Ville sendt inn din PRO, fått tilbake den samme. Eller du kan kansje selge den du får igjen, for å finiansere ARCADE? Lenke til kommentar
rufs Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg mener at jeg får ha xbox tilgjengelig mens den andre er inne til service, og jeg kan vel bare sette over harddisken og HD av-kabeln så har jeg en pro ut av arcaden også, foresten så er det ikke hdmi på den jeg har fra før heller. Får se hva jeg gjør med den jeg får tilbake fra service, mulig jeg tar den med dit jeg bruker å være i helgene, gave muligens. Endret 11. mars 2008 av rufs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå